پیام رئیس کل دادگستری استان تهران بمناسبت روز جهانی قدس - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
پیام رئیس کل دادگستری استان تهران بمناسبت روز جهانی قدس

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر متن این پیام به شرح ذیل است:
روز جهانی قدس یادگار ارزشمند و ماندگار بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) در دفاع از آرمان های اسلام ناب محمدی و مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم غاصب و جعلی اسرائیل است.
تاثیر عظیم و شگرف تفکر متعالی ولایت مطلقه فقیه در آگاه سازی مسلمانان، نسبت به توطئه و نیرنگ های استکبار جهانی و متحد نمودن و تبدیل آن به مساله اول جهان اسلام، روز قدس را نماد خروش ، وحدت و اقتدار امت اسلام در برابر رژیم جنایتکار اسرائیل نموده است.
بی تردید پاسداشت آرمان آزاد سازی قبله اول مسلمین جهان اسلام و حمایت از مظلوم وظیفه شرعی، دینی و ملی تمامی مردم مسلمان جهان می باشد که دارای قداست ویژه ای است و سرنوشت قدس و جهان اسلام را با یکدیگر پیوندی استوار و ناگسستنی زده است.
 این اصل در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا نابودی اسرائیل غاصب و آزادی قدس و رهایی مردم عزیز فلسطین توقف ناپذیر خواهد بود.
امسال روز قدس را به یاد سردار سرافراز شهید و محبوب قلب های مردم مسلمان سراسر جهان در حالی گرامی خواهیم داشت که کشور های محور مقاومت در راستای آزاد سازی قدس شریف درگیر فتنه های مختلفی از سوی صهیونیست ها شده اند و این نشان از تدبیر بی نظیر امام عظیم الشان راحل در شناسایی و معرفی دشمن اصلی جهان اسلام و منطقه دارد .
کارکنان شریف دادگستری کل استان تهران در آستانه روز جهانی قدس با بیعت مجدد خویش با آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) با افتخار اعلام آمادگی می نمایند؛ با وجود محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا ضمن حضور آگاهانه و فعال در شبکه های اجتماعی پیام روز قدس را به گوش جهانیان برسانند و همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری(حفظه ا…) و پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر دارند.
محمد جواد حشمتی مهذب/رییس کل دادگستری استان تهران

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false