پیام رئیس جمهور برای ابراز همدردی با مردم سیل زده - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، حسن روحانی در پیامی با تسلیت و ابراز همدردی با مردم استان‌های سیل زده آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل و به ویژه خانواده های  جانباختگان و آسیب دیدگان، اطمینان داد که دولت تا ساماندهی نهایی، رسیدگی مطلوب و کمک به جبران خسارتهای وارده، در کنار این عزیزان خواهد بود.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

*حادثۀ خسارت بار سیل و رانش زمین در استانهای آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل که منجر به جان باختن و مفقود و مصدوم شدن عده ای از هموطنان عزیز شد، موجب اندوهی عمیق و فراوان برای عموم هموطنان عزیز و مسئولان کشور گردید.

*استانداران محترم استانهای آسیب دیده و همچنین وزیر محترم نیرو که به نمایندگی از اینجانب به همراه معاونین وزرای ذیربط برای سرکشی و رسیدگی به امداد رسانی به هم میهنان آسیب دیده به منطقه سفر کرده اند؛ از اولین ساعات این حادثه ناگوار به همراه سایر دستگاهها، نهادها و نیروهای مسلح در میدان کمک به مردم حضور داشته‌اند.

*مجددا از همۀ دستگاهها و نهادهای امدادرسان می خواهم بدون هیچ وقفه ای با بسیج همه امکانات موجود، برای یاری رساندن به آسیب دیدگان و مصدومان تلاش مضاعف کنند و هرچه سریعتر به ساماندهی امور مناطق آسیب دیده بپردازند. در این زمینه و در پی اخذ گزارش از مسوولان مرتبط؛ دستورات لازم و فوری به وزرای محترم کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهر سازی، نیرو، سازمان هلال احمر و سایر دستگاههای ذیربط ابلاغ شده است.

*لازم میدانم ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم شریف استانهای سیل زده و به ویژه خانواده های محترم جانباختگان و آسیب دیدگان، اطمینان دهم دولت تا ساماندهی نهایی، رسیدگی مطلوب و کمک به جبران خسارتهای وارده در کنار شما عزیزان خواهد بود.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false