پورسیدآقایی شهردار تهران را طلسم کرده است؟! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
پورسیدآقایی شهردار تهران را طلسم کرده است؟!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران طی توییتی درباره وضعیت متروی تهران به انتقاد از حناچی پرداخت و نوشت: «متاسفانه با وجود تذکرات مكرربراي رسیدگی به وضعیت مترو، به نظرمیرسد، مترو که باید اولویت اول شهرداری برای حل آلودگی هوا وترافیک باشد، از اهمیت کافی برای شهردار تهران برخوردار نیست. اعتراضات در مترو، بدليل تصمیم گیری نامناسب در معاونت حمل ونقل ترافیک وضعف مدیریت در هیات مدیره و شرکت مترو است».

گفتنی است از زمان آغاز انتصاب حناچی به عنوان شهردار تهران، وی تمام دغدغه خود را برای گسترش فرهنگ دوچرخه سواری گذاشته است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در صورت اجرای تمام سیاست ها و همراهی کامل مردم تنها دو درصد بار ترافیکی تهران بر عهده دوچرخه‌ها خواهد بود. این در حالی است که در برنامه تدوین شده برای آینده پایتخت، خدمات‌دهی متروی تهران با جابجایی روزانه سه میلیون مسافر در حالت فعلی باید به عددی حدود سه برابر میزان فعلی افزایش یابد.

متاسفانه سرگرمی های مدیران غیر متخصص فعلی به موضوعاتی نظیر دوچرخه سواری و یا انتخابات غیرقانونی شورایاری فرصت پرداخت به این موضوعات مهم را از آنها سلب کرده است.

نمی خواهیم بگوئیم مدیریت سابق بهترین مدیریت بود اما یادآور می شود در مدت زمان مدیریت قالیباف بر شهرداری تهران، خطوط متروی تهران از حدود 70 به 300 کیلومتر افزایش پیدا کرد و ایستگاه های مترو از 30 به حدود 120 ایستگاه افزایش پیدا کردند.

به نظر می رسد ماجرای پورسید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و حناچی شهرداری فعلی همانند رابطه اسفندیار رحیم مشایی و محمود احمدی نژاد است انگار شهردار و شهرداری طلسم شده اند. مگر می شود یک مدیر مسلمان تابع قانون نباشد و رئیس شورای شهر علنی بگوید تذکرات را حساب نمی کنند؟! مگر این شخصیت یک مدیر مسلمان جمهوری اسلامی نیست؟ یعنی باید او را به چشم مدیر راه آهن کشور که در زمان تصدی او شهروندان ما در حادثه راه آهن جان خود را از دست دادند نگاه کرد؟ مدیری که به ظاهر استعفا داد اما در جایگاه بهتری قرارگرفت.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false