پلیس به دلیل شفاف بودن یک فیلم سینمایی اعتراض کرد! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
پلیس به دلیل شفاف بودن یک فیلم سینمایی اعتراض کرد!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر سردار ایوب سلیمانی با‌اشاره به فیلم جدید «سعید روستایی» گفت: یک بداخلاقی در قصه این فیلم اتفاق افتاد. بنده دو بار فیلم را قبل از جشنواره در حضور کارگردان و برخی عوامل دیدم و درباره جزء به جزء موارد با هم بحث و توافق کردیم و‌اشکالات را پذیرفتند و قبول داشتند که خلاف وعده‌شان عمل کرده‌‌اند. آنها فیلم را اصلاح کردند و نسخه اصلاحی را به ما تحویل دادند. اما آنچه در جشنواره نمایش دادند، نسخه‌ای بود که خودشان می‌‌خواستند، به علاوه سکانس‌هایی اضافه‌‌تر! یعنی سکانس‌هایی که در فیلم اولی هم که دیدیم، نبود. از این منظر بداخلاقی کردند.

وی افزود: مسئول معاونت اجتماعی و مسئول پلیس مواد مخدرمان با عوامل فیلم جلسه داشتند و روی همه چیز توافق کردند، ‌بعد فردایش در جشنواره فیلم فجر دیدیم نسخه توافقی پخش نشده و حتی سکانس‌‌هایی فراتر از نسخه‌های اولیه دارد. بعد هم برخورد بچگانه‌ای در اختتامیه جشنواره فیلم فجر انجام دادند. بعضی اوقات آد‌م‌ها به حرف‌هایی که می‌زنند، توجه نمی‌کنند. مگر می‌‌توان فیلمی واقعی در جامعه ساخت که بالاخره در یک گوشه کادر آن پلیس راهور سر چهارراه یا پلیس نیروی انتظامی و… نباشد؟

جانشین فرمانده ناجا در گفت: ما در پلیس مبارزه مواد مخدر بیش از چهارهزار شهید تقدیم کرده‌ایم. کسی که آمده با اثرش ادعا می‌‌کند مواد مخدر را فهمیده، آیا تا کنون سرسوزنی در انگشتش رفته است؟!

اظهارات پلیس در حالی است که در مبارزه با مواد مخدر شکست خورده و ستاد مبارزه با مواد مخدر هم حرفی برای گفتن ندارد. پلیس از اینکه نتوانسته این بار رسانه را برای خودش کند تا کسی از او نقد نکند عصبانی شده اند. شاید بهتر است پلیس به جای فتارهای کودکانه و پریدن به فیلم و رسانه خودش را اصلاح کند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false