پلمپ صرافی بانک اقتصاد نوین رفع شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
پلمپ صرافی بانک اقتصاد نوین رفع شد

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، در اواخر فروردین ماه امسال خبرهایی منتشر شد که نشان می داد شرکت خدمات ارزی و صرافی اقتصاد نوین به حالت غیرفعال در آمده و حتی برخی اخبار غیررسمی نیز حکایت از پلمب شدن این واحد صرافی داشت که البته سحر فروزان مدیر روابط عمومی بانک اقتصاد نوین ضمن رد این خبر گفته بود که “مشکلی برای صرافی ما به وجود آمده که در حال رفع شدن است”.

در گزارش فعالیت های سال 1397 شرکت خدمات ارزی و صرافی بانک اقتصاد نوین که در هفته های اخیر منتشر شده، موضوع شکایت شرکتی به نام سپید ارک آژند درج شده که طبق آن این شرکت در خصوص مبلغ 7 میلیون و 451 هزار یوآن چین، اقدام به طرح دعوا کرده و رای بدوی به نفع صرافی صادر شده بود.

اما پس از اعتراض و تجدیدنظر خواهی شرکت مذکور به دستگاه قضایی، در اواخر سال 1397، دادگاه تجدیدنظر استان تهران حکم بر محکومیت مدیرعامل وقت صرافی اقتصاد نوین به یکسال حبس و نیز ممنوعیت یکساله فعالیت صرافی مذکور صادر شد که این حکم موجب پلمپ دفتر مرکزی و شعبه صرافی اقتصاد نوین در فروردین سال 1398 شد.

آخرین گزارش منتشره از بازرس قانونی این شرکت خدمات ارزی نشان می دهد پس از اعتراض اقتصاد نوین به این حکم در دیوان عالی کشور، پرونده به دادگاه هم عرض ارجاع و این موضوع موجب لغو حکم ممنوعیت فعالیت و پلمپ دفاتر صرافی شده است.

رقم درج شده در ستون مربوط به سپرده نزد ذی حسابی دادگستری نیز حکایت از واریز مبلغ 200 میلیون تومان از طرف این شرکت به حساب قوه قضائیه دارد.

به گزارش صبحانه، رسانه ها در شهریورماه سال 1391 نیز خبر داده بودند که بر اساس گزارش رسمی بانک مرکزی، رسما تعلیق صرافی بانک اقتصاد نوین در اطلاع رسانی این بانک اعلام شده بود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false