پسر کروبی علت ادامه حصر است! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
پسر کروبی علت ادامه حصر است!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر محمدرضا باهنر درباره مسئله حصر موسوی و کروبی گفته است: «در این مسیر هر زمانی که مجموعه قضایا به سمت رفع حصر پیش رفته عده‏ای وارد شدند و اجازه نداده‌اند. اینکه پسر ایشان حرف زده باید گفت ما یکی از دلایل این مساله را خود ایشان می ‏دانیم.

این دو نفر پرونده‏ای متشکل از یک مجموعه قضایا دارند. گفته‌ام و باز هم تکرار می‏کنم. من در جریان تصمیمات نیستم ولی اقل شرط رفع حصر این است که آیا این افراد بعد از آزادی باز هم می ‏خواهند علم و کتل علیه نظام بردارند یا نه؟!

باید این اطمینان به وجود بیاید. می ‏دانید که هیچ نظامی در دنیا نیست که رقیب خود را برتابد. اگر مثالی دارید بگویید تا ما ایران را به عنوان دومین نمونه معرفی کنیم. زمانی فرانسه مهد دموکراسی نامیده می ‏شد یا در مورد آمریکا این فرض را تصور کنید که یک کمونیست کاندیدا شود.

نه تنها خود او بلکه هفت نسل و همراهانش نیز حذف می‏شوند! نظام آمریکا لیبرال دموکرات است. نظام حاکم بر فرانسه لاییک است. این کشور مهد دموکراسی است و امام هم قبل از انقلاب در این کشور بودند. ولی یکی از اصول قانون اساسی این کشور این است که نظام حاکم بر فرانسه نظامی لاییک است و در جمله بعدی آمده است که این اصل از قانون اساسی با هیچ روش دموکراتیکی قابل تغییر نیست یعنی اگر ۹۰% از مردم فرانسه رای بدهند این قانون تغییر نمی ‏کند مگر انقلاب شود. هیچ نظامی بر سر محتوا و ماهیت خود شوخی ندارد.»

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false