«پارسوآ پاکیزه» تاتر آخرین بازی را روی صحنه برد| حمایت «پیمان مندنی پور» از هنرمندان یاسوجی - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
«پارسوآ پاکیزه» تاتر آخرین بازی را روی صحنه برد| حمایت «پیمان مندنی پور» از هنرمندان یاسوجی

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، نمایش «آخرین بازی» نوشته زنده یاد محمود استادمحمد به کارگردانی پارسوآ پاکیزه از ۱۴ بهمن ماه در تماشاخانه سیمرغ روی صحنه رفت و در ساعت ۲۰:۰۰ روز چهارشنبه، ۴ اسفند ماه آخرین اجرای خود را برگزار کرد.

نمایش «آخرین بازی» که با نقش‌آفرینی، رامین پرچمی، علی جمشیدی و پارسوآ پاکیزه به روی صحنه می‌رود به ترس‌ها و دل مشغولی‌های یک بازیگر قدیمی می پردازد که پس از سال‌ها دوری از سینما در گوشه ای از جهان با یکی از هوادارانش روبه رو می شود. رامین پرچمی پس از هفت سال و علی جمشیدی پس از دوازده سال دوری از صحنه تئاتر با نمایش «آخرین بازی» روی صحنه تئاتر بازگشتند.

در نمایش۶۰ دقیقه‌ای «آخرین بازی»، عواملی همچون؛ دراماتورژ: سپیده زکایی فر، مشاوران کارگردان: «حمید ‌عبدالحسینی، مرجان تندرو»، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: «مهدی کرامتی»، مدیر صحنه و منشی صحنه: «نرگس رسالتی»، طراح لباس: «حسین پور یزدان»، انتخاب موسیقی: «رامین ‌پرچمی»، طراح پوستر، بروشور و پوسترهای داخل صحنه: «پروانه عنادی و لاله پرچمی»، گریم: «نرگس رسالتی-الناز بابایی»، نور: «هادی حسنی»، مجری طرح: «سلیم وکیلی»، مدیر رسانه: «امیر ‌پارسائیان ‌مهر»، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: «محمد ‌لهاک»، نماینده اجرایی: «محمد ‌لهاک»، مدیر اجرایی و برنامه ریز: «مریم ‌بصیری ‌فر»، عکاس: «مرجان تندرو، امین ‌عطارنژاد»، دیجیتال مارکتینگ: «مریم ‌بصیری ‌فر»، دستیار روابط عمومی: «بهار ‌بلغاری» کارگردان را یاری می‌کنند.

به گزارش جامعه خبر، پیمان مندنی پور فعال اقتصادی یاسوجی از حامیان این تاتر بوده است. مندنی پور گفته است: در سالهای اخیر حمایت های زیادی از فیلم های سینمایی داشتم و حمایت از تاتر به ویژه گروهی که از با مدیریت جوانان یاسوجی هنرنمایی می کند برای من قابل ارزش است و از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد.

 

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false