وضعیت آب و هوای ۲۳ استان کشور تا آخر هفته اعلام شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
وضعیت آب و هوای ۲۳ استان کشور تا آخر هفته اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، بر اساس جدیدترین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی فردا و پس‌فردا در استان‌های گبلان، مازندران، نوار شرقی اردبیل بارش باران و وزش باد، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های قزوین، تهران و سمنان و همچنین برخی مناطق زاگرس شمالی و مرکزی در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و غرب اصفهان در بعدازظهر رشد ابر، رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است. در ضمن برخی مناطق هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب فارس رشد ابر، رگبار پراکنده وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

روز‌های ۵ شنبه و جمعه در استان‌های واقع در نوار غربی کشور رگبار و صاعقه همراه با وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده که شدت این پدیده‌ها برای استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، غرب اصفهان، شمال خوزستان، شمالغرب فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
از امروز تا روز چهارشنبه برای دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، اراک و استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان کاهش نسبی دما ۳ تا ۶ درجه پیش بینی شده است. طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

true
true
true
true

false