واکنش «آیت الله جنتی» به لطیفه‌هایش؛ اجر معنوی انسان زیاد می‌شود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر،  عباسعلی کدخدایی به لطیفه‌های درمورد آیت‌الله جنتی واکنش نشان داد. پیش از او هم یک بار مرحوم شجونی به این ماجرا اشاره کرد. کدخدایی در میان اعضای شورای نگهبان با آیت‌الله جنتی صمیمیت خاصی دارد.

بر اساس این خبر، برکناری سخنگوی پیشین و بازگشت دوباره کدخدایی به سمت سخنگویی هم دقیقا به همین دلیل بود. نجات‌الله ابراهیمیان منکر اختلاف سلیقه خود با دبیر فعلی نشده و گفت که در زمان حضور در شورای نگهبان برای ایجاد صمیمیت با آیت‌الله جنتی فرصتی نداشت.

کدخدایی تاکید کرد: از جهت ظاهری که ایشان لبخند می‌زنند و اشکالی ندارد. از جهت واقعی خودشان می‌گویند بقیه انتقاد می‌کنند که چرا ایشان به این لطیفه‌ها واکنش نشان نمی‌دهند و ایشان پاسخ می‌دهد که این اجر انسان را می افزاید چرا ناراحت شوم. اجازه دهید چند نفر هم به شما تهمت بزنند و دروغ بگویند. این نگاه در ایشان هست که حالا فردی که صحبتی کرده موجب ارتقای جایگاه معنوی ایشان می‌شود.

به گزارش جامعه خبر، پیش از او، جعفر شجونی هم گفته بود: یک بار آقای جنتی مرا دید و گفت شجونی تو کجایی من مواضع تو را که می‌خوانم می پسندم. گفتم من فرزند انقلابم و از انقلاب دفاع می‌کنم و از شما هم دفاع می‌کنم. گفت «از من؟ مگر درباره من چه می‌گویند؟ » گفتم می‌گویند …»

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false