همه چیز دست رئیس جدید دادگاه کهریزک است! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
همه چیز دست رئیس جدید دادگاه کهریزک است!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد نوشت: بر اساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی و سایت های خبری و نشریات محلی و کشوری، قاضی محمدرضا ساری و علیرضا افشار بازرس وقت بخشداری کهریزک در اقدامی بی سابقه در ایام انتخابات ۱۴۰۰ در شهرهای باقرشهر و کهریزک ده ها نفر را به دلیل ارتکاب جرم خرید و فروش رای دستگیر و بازجویی کردند و مستندات بسیار شفافی به دست آمده است.

اقدامات این افراد که با پوشش خبری (خبرنگارضدفساد و فقط یک رسانه در شهرستان ری) رخ داد موجب ابطال انتخابات در بخش کهریزک شد. پس از آن احضار و بازجویی از مطلعین فساد آغاز شد که در این مدت حسین یزدی قاضی کهریزک هم وارد پرونده شده و بخش های دیگر آن که مرتبط با رشاء و ارتشاء در ساخت و سازهای غیرمجاز بود را دست گرفت و مورد بررسی و تحقیق قرارداد.

این پرونده ها در حال تکمیل و آمادگی برای آغاز رسیدگی در دادگاه قرارداشت که ناگهان رئیس دادگاه (عباسی) به اسلامشهر منتقل شد و رئیس جدید (پیرسرایی) منصوب شد. آنچه که در میان عموم نقل محافل شده آن است که آرش ناصر پیرسرایی چون معاون قضایی دادگاه کیفری ۲ ملارد بوده و حسین توکلی فرماندار شهرستان ری هم قبلا فرماندار ملارد بوده آشنایی قبلی با هم داشته اند. که امیدواریم در صورت این آشنایی پیگیری فساد با سرعت بیشتری شکل بگیرد.

حالا مردم کهریزک و باقرشهر به ویژه چهره های سیاسی به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران منتظرند تا اقدامات رئیس جدید دادگاه کهریزک را در برخورد با فساد مشهود در انتخابات و ساخت و ساز غیرمجاز را مشاهده کنند. فسادی که بر اساس قانون اولویت اول دادگاه باید باشد و پرچم این افتخار در دستان پیرسرایی به احتزاز درآید.

تا امروز بر اساس آخرین اخبار تمامی اقدامات انجام شده و مردم انتظار برگزاری دادگاه علنی را دارند. رسانه هم هر روز پیگیر خواهد بود.

***بیشتر بخوانید

تحقیق و تفحص از شهرداری باقرشهر و همکاری با دادگاه کهریزک

هشدار خبرنگارضدفساد| باتلاق سازندگان در باقرشهر | ۱۰ هزار شهروند بدون امکانات

سکوت مدیران و رسانه های شهرستان «ری» در اقدامات مبارزه با فساد!

نمایندگان خبرگان رهبری وارد دادگاه کهریزک شدند

فیلم| تخلف ساختمانی در کهریزک جلوی چشم پلیس ساختمان!

انتقاد خبرنگار ضدفساد به سکوت مسئولان| چرا قاتلان خاموش شهرستان ری آزادند؟

روایت ۱۲۰ساعت بازداشت و زندان خبرنگارضدفساد| رئیس قوه قضائیه بخواند!

گزارش خبرنگار ضدفساد| انتخابات عجق وجق در باقرشهر و کهریزک!

۱۸۰واحد آپارتمان در باقرشهر ساختم | تا امروز ۱۶ میلیاردبه شهرداری پول دادم!

وقتی رسانه گره کور یک پرونده را باز می کند| خبرخوش به اعضای تعاونی مسکن باقرشهر

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false