هزینه پیامک 200 میلیارد تومان گران تر شد| این بودجه به جیب بهزیستی می رود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
هزینه پیامک 200 میلیارد تومان گران تر شد| این بودجه به جیب بهزیستی می رود

سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار نوشت: اپراتورهای ایرانی سالانه بیش از 200 میلیارد پیامک را در و بدل می کنند که به آنها پیامک های درون شبکه ای می گویند. حالا اگر میانگین هر پیامک را خوشبینانه 10 تومان در نظر بگیریم درآمدی حدود 2 هزار میلیارد تومان می شود.

حالا امروز کمیسیون تلفیق دو مصوبه مهم داشت که بر اساس آنها با افزودن 10 ریال به هر پیامک منابع حاصله در اختیار بهزیستی به منظور اجرای بخشی از قانون حمایت از معلولان قرار می‌گیرد و همچنین جرائم رانندگی دو درصد افزایش و درآمد حاصله 200 میلیارد تومانی به معلولان حوادث رانندگی پرداخت می‌شود.

با این حساب می توان گفت که سال 99 مبلغ 200 میلیارد تومان از اپراتورها و مبلغ 200 میلیارد هم از جرائم رانندگی در جیب بهزیستی کشور به اسم حمایت از معلولان می رود. هم اکنون بودجه این سازمان 2700 میلیارد تومان است اما خدمات ارائه شده از سوی این سازمان تقریبا صفر است و بیشتر خانواده های تحت پوشش از خدمات دهی سازمان گلایه دارند.

با ورود یک فرد سیاسی و انتخاباتی از جبهه اصلاحات بعنوان رئیس سازمان بهزیستی کشور وضعیت این سازمان بدتر از سالهای گذشته شده و موج اعتراضات بلند است. به نوعی تمام لطفی که دولت برای مددجویان کرد به دلیل سوء مدیریت ها به فنا رفته است.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false