هزینه سبد غذایی مددجویان به کارت آنها واریز می شود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، براساس اعلام وزارت رفاه، سیزدهمین مرحله توزیع سبد غذایی آغاز شده و تا هفته آینده به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

براین اساس خانواده یک نفره حداقل ۳۵ هزار تومان و برای خانوارهای بزرگ تر تا حداکثر ۱۳۰ هزار تومان به حساب سرپرستان واریز خواهد شد.

مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند شناسایی شده هم این سبد را دریافت می‌کنند اما این کار به صورت مرحله به مرحله انجام می‌شود و نیازی به مراجعه افراد نیست. فقط در صورتی که اعتباری به حساب این خانوارها واریز نشد می‌توانند به واحد مددکاری نهادهای حمایتی و همچنین ادارات کار در استان‌های خود مراجعه و با ارائه کد ملی سرپرست خانوار، از میزان اعتبار و صحت آن مطلع شوند. 

این مبالغ در کارت سرپرستان خانوار واریز شده و آنها می توانند به فروشگاه‌هایی مانند رفاه، اتکا، افق کوروش، سپه، شهروند، تعاونی‌های فرهنگیان و … به دلخواه اقلام غذایی را تهیه نمایند.

براساس اعلام وزارت رفاه در صورت تامین اعتبار بیش از یکی دو بار در سال برای تامین سبد غذایی اقدام خواهد شد. هم اکنون طرح های حمایتی در طول سال برای این خانوارها اجرا می شود. به طور مثال برای جبران سوءتغذیه کودکان نیازمند، روزانه یک وعده غذای گرم در روستامهدها توزیع می شود.

اخبار روز ایران و جهان را در جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false