هدیه ۵ میلیون تومانی برای افشای خرید و فروش رای! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
هدیه ۵ میلیون تومانی برای افشای خرید و فروش رای!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد مستقر در شهرستان ری اعلام کرد: هر شهروندی که مدرکی مستند مبنی بر خرید و فروش رای در شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، قلعه نو و قیامدشت ارائه کند مبلغ ۵ میلیون تومان هدیه دریافت می کند.

کسایی زاده گفت: متاسفانه نقش پیشگیری از وقوع جرم که برعهده فرمانداری و نیروهای امنیتی است را بعنوان رسانه ضدفساد برعهده گرفتم و این مهم تبعات زیادی برای من داشته و از سوی بسیاری از افراد و چهره ها و حتی برخی فعالان رسانه ای مجیزگوی سازمانهای محلی تهدید شدم.

**بیشتر بخوانید

سکوت مسئولان و توهین به رهبرانقلاب در کهریزک!

خبرنگار ضدفساد| توقف ساخت برج ۱۶ طبقه در جنوب تهران!

گاف انتخاباتی در «ری»| سایه سنگین سیاست زدگی یا اعمال نفوذ!

حمله به شعار سال؛ غلط می کنی گلخانه بزنی!

فیلم| تخلف ساختمانی جلوی چشم مدیران باقرشهر و شهرری

گلایه یک شهروند از فرماندار شهرستان ری| من آزادی ندارم!

عکس| تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در کهریزک، باقرشهر و قلعه نو

 

وی اظهار کرد: تجربه ۱۵ ساله روزنامه نگاری در حوزه قضایی، امنیتی و سیاسی به من آموخته که باید رسانه سکاندار هدایت افکار عمومی باشد و این نقش مهم در شهرهای کوچک بسیار ملموس تر و حائز اهمیت است.

نویسنده کتاب خبرنگار حرفه ای در ادامه گفت: افرادی که فیلم و مستندات خود را از هرگونه خرید و فروش رای در شهرستان ری به شخص من تحویل دهند همان لحظه پاداش ۵ میلیون تومانی دریافت می کنند. این پول را هم از محل مخارج زندگی خودم پرداخت خواهم کرد و به این کار افتخار می کنم.

کسایی زاده افزود: ۴ سال قبل خرید و فروش رای در شهرستان ری بی آبرویی بین المللی در برداشت و نمی گذارم این آسیب دوباره تکرار شود و سوء مدیریت مسئولان را افشاخواهم کرد چون من بعنوان خبرنگار حرفه ای در شهرستان ری مشغول به کار هستم.

خبرنگار ضدفساد گفت: تاکنون مسئولان شهرستان ری در حوزه انتخاباتی هیچ اقدامی برای مبارزه با تبلیغات زودهنگام کاندیداها نکردند. حتی هیچ نشست خبری از سوی فرمانداری ری برگزار نشده و ورود من بعنوان خبرنگار ضدفساد به فرمانداری ممنوع و بسیاری از مسئولان حق مصاحبه با من را ندارند که این نشان دهنده عمق فاجعه است.

کسایی زاده اظهار کرد: در یک مورد کاندیدای تائید صلاحیت شده از سوی فرمانداری یا همان هیات اجرایی پست اینستاگرامی با محتوای توهین به رهبر انقلاب منتشر کرد که فرمانداری ری و حتی دستگاه های امنیتی و انتظامی هیچ واکنشی نشان ندادند. این ها نشانه چیست؟ اما همین نهادها در برابر خبرهای ضدفسادی که منتشر می کنم گارد می گیرند و هیچ حمایتی نمی کنند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false