هتل هما شیراز؛ در میان یک باغ باصفا - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
هتل هما شیراز؛ در میان یک باغ باصفا

چند روز و شب اقامت در شهر شعر و ادب حتما برای هر ایرانی روح‌نواز و لذتبخش است اما چه خوش زمانی که این اقامت در هتلی باشد که اسکان در آن برابر با احساس آرامش باشد؛ صحبت از هتل هما شیراز است که یکی از خوشنام‌ترین هتل‌های شیراز محسوب می‌شود.

هتل هما شیراز سال ۱۳۵۱ در خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی در هشت طبقه ساخته شد که البته این هتل به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات در سال 1395 بازسازی شده است. هتل لوکس هما اگرچه یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شیراز به شمار می‌آید اما همچنان مدرن و زیباست.

هتل پنج ستاره هما شیراز 232 اتاق مجهز و مدرن دارد و چشم‌اندازی اکثر اتاق‌های این هتل رو به باغ باصفای هتل و همچنین پارک مجاور آن است بنابراین شما می‌توانید نظاره‌گر چشم‌انداز منحصر به‌فردی از پنجره‌ اتاق‌تان باشید.

به صرف غذای لذیذ، به عنوان یک بخش مهم سفر نیز، در هتل هما شیراز توجه شده به این معنا که رستوران و کافی‌شاپ هتل هما در فصل بهار و تابستان در فضای دل‌انگیز باغ به بهترین شکل پذیرای شماست تا جایی که لذت مزه مزه کردن غذاهای اصیل شیرازی مانند قنبرپلو و کلم پلو را شما می‌توانید در فضای سرسبز باغ هتل که یادآور باغ‌های شیراز است، تجربه کنید. البته که در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی نیز سرو می‌شود؛ برای همین پیشنهاد سفربازی به شما این است که چنین تجربه‌ای را به هیچ وجه از دست ندهید.

احتمالا تا همین جای متن شما هم متوجه شده‌اید که هتل هما شیراز ویژگی‌ها و امتیازهای زیادی دارد از این‌رو اگر این روزها درحال بررسی هتل‌های ارزان و گران شیراز هستید این هتل را هم به لیست خود اضافه کنید چراکه بی‌شک می‌تواند بهترین گزینه برای چند روز اقامت شما در این شهر باشد.

در معرفی بیشتر و جزیی‌تر درباره هتل هما شیراز می‌توان به سالن‌های کنفرانس و همایش متنوعی با نام‌های وصال، بوستان، گلستان و پرنیان آن اشاره کرد که برای برگزاری مراسم‌ها و همایش‌های مختلف مناسب است بنابراین از این حیث هم می‌توان آن را انتخاب خوبی برای سفرهای کاری معرفی کرد.

اما امکانات هتل هما شیراز به همین جا خلاصه نمی‌شود چراکه این هتل دارای یک مجموعه ورزشی است که انواع امکانات ورزشی اعم از استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و زمین تنیس برای تامین بیشتر رفاه شما فراهم است از این‌رو شما پس از گشت‌وگذار شهری و در بازگشت به هتل می‌توانید به این مجموعه آبی سر بزنید و خستگی روز را با تن سپردن به آب، به در کنید.

اگر از گشتن در میان جاذبه‌های تاریخی و گردشگری لذت می‌برید باز هم هتل هما شیراز انتخاب مطلوبی است چراکه فاصله زیادی با اماکن دیدنی و تاریخی شهر شیراز به‌ویژه باغ تاریخی ارم ندارد.

تاکسی سرویس 24 ساعته هتل پنج ستاره هما شیراز امکان دیگری است که شما می‌توانید برای گشت شهری و زیارت حرم حضرت شاهچراغ از آن استفاده کنید.

معرفی اتاق‌های هتل هما شیراز

هتل لوکس هما شیراز دارای واحدهای اقامتی متنوعی است که دست شما را برای انتخابی مطمئن باز گذاشته است چون شما می‌توانید طبق سلیقه شخصی و نیازهایتان رزرو خود را انجام دهید. در ادامه سفربازی به معرفی هر یک از اتاق‌ها و ویژگی‌هایی که دارند، می‌پردازد که برای رزرو آنلاین هتل هما شیراز به‌راحتی می‌توانید از طریق همین سامانه رسمی اقدام کنید.

یک تخته

اتاق‌های یک تخته هتل هما شیراز ویژه یک نفر همراه با صبحانه تعریف شده است. این اتاق‌ها چشم‌اندازی به محوطه هتل دارد که یادآور باغ‌های شهر شیراز است.

تلویزیون، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، مینی‌بار غیررایگان، دوش، صابون و شامپو از جمله امکانات این اتاق‌هاست. مسواک، خمیردندان، دمپایی، حوله، رخت‌آویز، کمد لباس، آباژور، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی‌، اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق و سیستم اعلام حریق از دیگر وسایل این اتاق‌هاست.

دو تخته دابل

اتاق‌های دو تخته دابل هتل هما شیراز برای اقامت 2 نفر مناسب است که به مهمانان صبحانه نیز ارایه می‌شود. تخت اضافه به این واحدها با احتساب هزینه تخصیص می‌یابد و سرویس اضافه یک تخت‌تاشوست.

از جمله امکانات این اتاق می‌توان به تلویزیون، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، مینی‌بار غیررایگان، دوش، صابون و شامپو اشاره کرد. مسواک، خمیردندان، دمپایی، حوله، رخت‌آویز، کمد لباس، آباژور، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی‌، اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق و سیستم اعلام حریق از دیگر وسایلی است که این اتاق‌ها مجهز به آن‌هاست.

دو تخته تویین

اتاق‌های دو تخته تویین هتل هما شیراز برای اسکان 2 نفر همراه با صبحانه و تخت اضافه (شامل هزینه) تعریف شده است و سرویس اضافه به شکل یک تخت‌تاشوست.

درباره امکانات این دسته از اتاق‌ها باید گفت که تلویزیون، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، مینی‌بار غیررایگان، دوش، صابون و شامپو بخشی از آن‌هاست. مسواک، خمیردندان، دمپایی، حوله، رخت‌آویز، کمد لباس، آباژور، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی‌، اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق و سیستم اعلام حریق از دیگر امکانات آن است.

سه نفره

اتاق‌های سه نفره هتل هما شیراز برای اقامت سه نفر همراه با صبحانه و تخت اضافه است. نوع تخت نیز شامل یک تخت دابل و یک کاناپه تختخواب‌شو یا دو تخت سینگل و یک کاناپه تختخواب‌شوست.

این اتاق‌ها تجهیز به تلویزیون، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، مینی‌بار غیررایگان، دوش، صابون و شامپوست. مسواک، خمیردندان، دمپایی، حوله، رخت‌آویز، کمد لباس، آباژور، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی‌، اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق و سیستم اعلام حریق از دیگر امکاناتی است که می‌توان نام برد.

سوئیت یک خوابه دو تخته معمولی

سوئیت یک خوابه دو تخته معمولی ویژه اقامت 2 نفر با ارایه صبحانه و تخت اضافه (شامل هزینه) است. نوع تخت این سوییت‌های هتل هما شیراز یک تخت دابل یا دو تخت سینگل و سرویس اضافه دو تخت تاشوست.

تلویزیون، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چای‌ساز، مینی‌بار غیررایگان، دوش، صابون و شامپو تعدادی از امکانات این واحدهاست. مسواک، خمیردندان، دمپایی، حوله، رخت‌آویز، کمد لباس، آباژور، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی‌، اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق و سیستم اعلام حریق از دیگر امکاناتی است که باید برشمرد.

امکانات و ویژگی‌های هتل هما شیراز

احتمالا تاکنون متوجه شده‌اید که هتل پنج ستاره هما شیراز و اتاق‌های آن از امکانات و امتیازهای مختلف و متنوعی بهره‌مند است که نظر هر گردشگری را به خودش جلب می‌کند.

در یک نگاه اجمالی می‌توان گفت هتل هما شیراز امکانات و خدماتی مانند استخر سرپوشیده، خدمات خانه‌داری و سالن‌های ورزشی و بدن‌سازی را به مهمان خود ارایه می‌دهد. درباره امکانات موجود در داخل اتاق‌ها هم می‌توان به مبلمان، سرویس روزانه اتاق، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، تلفن، تلویزیون، سشوار، سیستم تهویه هوا و یخچال اشاره کرد.

امکانات رفاهی هتل هما شیراز هم شامل تالار عروسی، اينترنت وای‌فای، تاکسی سرویس، اینترنت در قسمت لابی، فروشگاه، پارکینگ، کافی شاپ، خودپرداز، آرایشگاه، خشکشویی و سیستم اعلام حریق است. سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، آسانسور و رستوران با ظرفیت پذیرایی از ۲۵۰ نفر از دیگر این دسته از امکانات هتل هماست.

موقعیت مکانی هتل هما شیراز

هتل هما شیراز موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای دارد همین که شما از این هتل به‌راحتی به اماکن تفریحی از جمله باغ ارم، باغ پل صفا، باغ جهان نما و آرامگاه حافظ دسترسی دارید، گویای مکان قرارگیری مناسب این هتل است. همچنین فاصله هتل هما شیراز تا فرودگاه شیراز حدود 20 دقیقه با خودروست و تا ترمینال مسافربری پنج دقیقه فاصله دارید.

با توضیحات کاملی که ارایه شد شما می‌توانید برای رزرو هتل هما شیراز از طریق سامانه رسمی سفربازی به‌عنوان مرجع رزرو مهمانخانه و هتل در ایران اقدام کنید، به سادگی خیال خودتان را از بابت محل اقامت‌تان آسوده کنید، کوله بار سفر به شیراز را ببندید و منتظر لحظاتی فرحبخش باشید.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false