هتل بی کرامت ری| زندگی ۴۸ ساعته یک خبرنگار در نخستین هتل شهرری - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
هتل بی کرامت ری| زندگی ۴۸ ساعته یک خبرنگار در نخستین هتل شهرری

جامعه خبر| سید هادی کسایی زاده| در ایام دهه فجر امسال پس از شاید صدها سال نخستین هتل شهرستان ری رسما با حضور آیت الله محمدی ری شهری تولیدت آستان سیدالکریم(ع)، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، حسین توکلی فرماندار شهرستان ری و افشار شهردار منطقه ۲۰ رسما افتتاح شد.

البته همزمان ۲ هتل دیگر هم در اطراف حرم و بازار در حال ساخت است اما تفاوت این است که آنها خصوصی سازند اما این هتل با اعتبار آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) سرمایه گذاری و ساخته شده است.

بعنوان میهمان یک اتاق رزرو کردم و برای دو شب با قیمت ۸۰۰ هزارتومان وارد هتل شوم تا هم کارهایم را انجام دهم و هم وضعیت سرویس دهی هتل را بررسی کنم. جالب اینکه فاصله خانه ما تا هتل حدود ۲۰۰ متر است. این مواردی را که در این گزارش بیان می کنم آن چیزی است که در این ۴۸ ساعت مشاهده کردم.

روش پذیرش میهمان بسیار غیرحرفه ای است و لابی هتل فقط پذیرای نشستن و انتظار ۵ میهمان دیده شده است. همچنین اپراتور همزمان کار پذیرش و لابی را هم انجام می دهد. کارکنان لباس فرم ندارند و نمی توانید مدیر را از مسئول فنی یا نیروی خدماتی تشخیص دهید.

وقتی وارد اتاق می شوید کیفیت لوازم چوبی اعم تخت، کمدها و صندلی همراه با لوازم بهداشتی در توالت و حمام تو را جذب می کند اما صدای موتور یخچال الکترواستیل خواب و خوراک را از تو می گیرد که پس از چند بار تذکر هیچ اقدامی برای یخچال انجام ندادند و مجبور شدنم خاموش کنم.

**بیشتر بخوانید
روایت اخراج خبرنگار از هتل کرامت ری! | چرا این هتل امنیتی برخورد کرد؟

 

معمولا وقتی وارد چنین هتل هایی می شویم بخچال با خوراکی های مختلفی پر شده و میهمان در صورت مصرف هرکدام باید هزینه پرداخت کند امایخچال خاموش بود و یک بطری آب معدنی کوچک و گرم تحویل دادند.

همجواری هتل با خیابان اصلی شهید بغدادی صدای ناهنجاری از خودرو و موتور سیکلت ها ا برای میهمان به ارمغان می آورد و هیچ نمایی بعنوان ویو(منظره) به جز حیاط دبیرستان دخترانه تزکیه برای میهمان ندارد.

گوشی تلفن روی میز آینه و به دور از تختخواب و پذیرایی متصل شده و هیچ اطلاعاتی اعم از شماره های داخلی هتل و منوی رستوران در اتاق مشاهده نمی شود و حتی تعیین قبله هم داخل کشوی میز زیر تلویزیون نصب شده که شانس بیاوری و کشو را بازکنی می‌توانی از قبله مطلع شوید.

اگر احیانا بخواهید همزمان با تب لت یا لب تاب استفاده کنید و تلویزیون هم ببینید به دلیل اینکه سه راهی برقی یا پریز اضافی ندارید امکانش نیست و وقتی درخواست سه راهی کردم گفتند نداریم.

در حالی که من فقط برای کار با رایانه و طراحی به آنجا رفته بودم. پس از تماس با رستوران آنها غذایی تحت عنوان میان وعده ندارند و تو باید یا ناهار سفارش دهی و یا شام که آن هم بیشتر از ۳ نوع غذا نیست.

وقتی غذا را برای سروبه اتاق آوردند بدون سینی مخصوص بود و مشمع نان را روی جوجه گذاشته وبدون رعایت پروتکل بهداشتی تحویل دادند. دل مسافر به صبحانه های هتل خوش است که در هتل کرامت ری خبری از سلف یا انتخاب مشتری نیست و به من یک قالب پنیر بسته بندی و مقداری کره و نان سنگک و چای نپتون دادند تا سق بزنیم یک وقت نمیریم!

فشار آب حمام عالی بود اما در اقیانوس کف حمام مجبور شدم با چاقو خرده سنگ ها و موها را بازکنم تا آب جاری شود که همه این توصیفات با فیلم قابل ارائه است. عدم داشتن تهویه در توالت اتاق، بسته بودن توالت های ایرانی در راهرو، خودنمایی شماره اموال حرم حضرت عبدالعظیم(ع) روی تمام وسایل، تعطیلی رستوران و سرویس هنگام عصر همه و همه از ایرادات این هتل یا بهتر بگویم مسافرخانه زیبا بود. وقتی هم برای سفارش چای تماس گرفتم گفتند چای ساز دارید و آب هم داخل توالت روشویی بردارید! و با یک بشقاب تعداد ۲ عدد چای نپتون گلستان با مقداری قند تحویل دادند قندمان نیفتد نمیریم …. این بود داستان افتتاح هتل بزرگ کرامت ری …

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false