نکات مهم قبل از خرید بلیط پرواز تهران به اصفهان - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
نکات مهم قبل از خرید بلیط پرواز تهران به اصفهان

اصفهان یکی از بهترین و توریستی‌ترین شهرهای ایران است که افراد زیادی سالانه برای اهداف کاری و تفریحی به آن سفر می‌کنند. در این زمان آگاهی از برخی نکات به شما کمک می‌کند بلیط هواپیما تهران اصفهان را به بهترین شکل رزرو کنید و از سفر هوایی خود بیشترین رضایت را داشته باشید. با ما برای اطلاع از این نکات و نحوه تهیه ارزان‌ترین پرواز تهران به اصفهان همراه شوید.

توجه به زمان سفر برای تهیه بلیط تهران اصفهان

همان طور که در مسافرت، فصل های متفاوتی چون های سیزن و لوسیزن در کیفیت سفر موثر است، زمان پرواز در 24 ساعت نیز می تواند یکی از عوامل تعیین کننده برای خرید یک بلیط مناسب باشد. به همین خاطر به مسافرانی که قصد دارند بلیط هواپیما اصفهان را از مبدا تهران خریداری کنند، توصیه می کنیم که با توجه به مدت زمان پرواز خود، ساعت مناسبی را برای آغاز سفرشان انتخاب نمایند. سفری که می تواند با توجه به برنامه مسافران در یکی از بازه های زمانی صبح، عصر یا شب اتفاق بیفتد. اما چگونه می توان یک بلیط هواپیما را در یک بازه زمانی مشخص خریداری کرد؟

جالب است بدانید وب سایت های متفاوت، امکانات گوناگونی را در زمان خرید آنلاین انواع بلیط سفر در اختیار کاربران خود قرار می دهند. امکاناتی که در نهایت موجب کاهش زمان پیدا کردن بلیط می شوند و به کاربر کمک می کنند تا ساده تر خرید اینترنتی بلیط خود را به انجام برساند. به طور مثال قاصدک 24 به گونه ای طراحی شده است که در یک منو، فیلترهایی را به بازدید کننده خود ارائه می کند که به وسیله آن می تواند جستجوی خود را هوشمند کند. از این رو مسافر قادر است به سادگی با استفاده از فیلتر زمان، جستجوی خود را تنها محدود به پروازهای موجود در یک بازه زمانی خاص نماید و بلیط هواپیما خود را در ساعت مورد نظرش خریداری کند.

بررسی قیمت و کیفیت

اصفهان از جمله مقاصدی است که هم بلیط هواپیما سیستمی و هم چارتر برای آن به فروش می رسد. از این رو مسافری که قصد دارد از مبدا تهران به این شهر زیبا سفر کند به هنگام خرید بلیط انتخاب های متعددی را پیش روی خود می بیند. از این رو گاهی ممکن است برای انتخاب یک بلیط ارزان هواپیما وسوسه شود و به سایر جزئیات سفر توجه نکند. در حالی که به هنگام خرید بلیط هواپیما مجموعه ای از جزئیات باید مورد بررسی قرار بگیرد. مثلاً اگر یک بلیط هواپیما قیمت پایینی داشته باشد اما خدمات مناسبی را در اختیار خریدار خود قرار ندهد و یا متعلق به ایرلاینی باشد که همواره با تاخیر پرواز می کند، بدیهی است که انتخاب درستی برای سفر نخواهد بود.

دقت به امکان استرداد

گاهی یک اتفاق غیر منتظره ممکن است باعث بهم خوردن برنامه سفر شود. در چنین شرایطی معمولاً مسافران بلیطی که برای سفر خود خریداری کرده اند را کنسل می کنند. چرا که این کار موجب می شود بتوانند حداقل بخشی از هزینه ها را جبران نمایند و خسارت لغو سفر را به حداقل میزان خود برسانند. از این رو اگر بلیط سفر خود را به صورت آنلاین خریداری می کنید بهتر است وب سایتی را برای این کار انتخاب کنید که امکان استرداد اینترنتی بلیط را نیز برای شما فراهم کند. در چنین شرایطی اگر به هر دلیل ممکن مجبور به لغو سفر خود شدید می توانید به سادگی بلیط خود را کنسل و هزینه آن را پس از کسر جریمه پس بگیرید.

به طور مثال اگر شما پرواز داخلی یا خارجی خود را از قاصدک 24 خریداری کرده باشید و حال بخواهید سفر خود را کنسل کنید تنها کافی است تا به پنل کاربری خود در این سایت مراجعه نمایید. سپس می توانید از بخش داشبورد، بخش مربوط به بلیط های هواپیما را انتخاب نمایید و درخواست کنسلی خود را ثبت نمایید. بدین ترتیب حداکثر تا 72 ساعت پس از ثبت، درخواست شما بررسی و هزینه بلیط به حساب شما بازگردانده می شود. برای دریافت خدمات سفر هم مانند بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و ررزو هتل علاوه‌بر مراجعه به وب سایت، از اپلیکیشن بلیط هواپیما قاصدک 24 می‌توانید استفاده کنید. بلیط هواپیما در این سامانه در انواع مختلف سیستمی، چارتری و لحظه آخری به فروش می‌رسند. پروازهای لحظه آخری نیز در واقع همان بلیط‌های چارتری هستند که به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت و نزدیکی به زمان پرواز (کمتر از 24 ساعت)، اغلب با نرخی به مراتب کمتر از نرخ معمول یک بلیط هواپیما به فروش می‌رسد. پس اگر به دنبال کاهش هزینه‌ها هستید این نوع پروازها بهترین انتخاب‌اند.

برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری کلیک کنید

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false