نمايشگاه تهران پلاس به شهر آفتاب منتقل شد/ از سرمايه‌گذار خبری نيست - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سيد محمد سيدي اعلام کرد: نمايشگاه تخصصي تهران پلاس از ٣٠ دي ماه سال جاري تا ٣ بهمن ماه در شهر آفتاب با حضور مقامات كشوري و نزديك به ١٥٠ شركت كننده توانمند خصوصي در اين عرصه برگزار خواهد شد. اين نمايشگاه از ساعت ١٠ صبح الي ٥ بعدازظهر آماده بازديد علاقه مندان است و از طرفي مترو شهر آفتاب در اين مدت زمان نیز فعال خواهد بود.

وي ادامه داد: اين نمايشگاه شركت كنندگاني هم از كشورهاي چين، آلمان و تركيه حضور خواهند داشت، در حال حاضر هم هماهنگي‌هايي براي حضور هيات‌هايي از عراق و افغانستان در حال انجام است.

مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي شهر آفتاب بيان كرد: اين نمايشگاه تخصصي است و كاروان هايي از اصفهان، مشهد، تبريز براي بازديد خواهند آمد و دعوتي از دانشجويان و فعالان صنايع نيز صورت گرفته است تا از اين طريق پل ارتباطي بين صاحبان صنايع و دانشجويان نمونه ايجاد شود. در حال حاضر ٨ هزار واحد صنعت پلاستيك در كشور داريم.

سيدي با اعلام اين كه فضاي نمايشگاه را به جامعه جهاني شناسانده‌ايم‌، يادآور شد: نمايشگاه بين المللي شهر آفتاب به عنوان صدمين نمايشگاه عضو يو في در جهان شناخته شده است. مزيت برگزاري نمايشگاه در شهر آفتاب بخصوص در زمينه‌هاي تخصصي چون تهران پلاس به دليل موقعيت مكاني آن است، از يك طرف از ترافيك شهري به دور است و از طرف ديگر در اطراف شهر آفتاب شهرك هاي بزرگ صنعتي مانند شمس‌آباد وجود دارد كه در رفت و آمد با مشكلاتي چون ترافيك مواجه نخواهند بود.

وي با اشاره به ادامه ساخت فاز دوم شهر آفتاب نيز توضيح داد: فاز يك نمايشگاه به بهره برداري كامل رسيده است. در واقع از ١٥ سالن، ٣ سالن به بهره‌برداري رسيده و ١٢ سالن باقي مانده در حال ساخت و ساز است و اين در حالي است كه در صورت تكميل سالن ها امكان برگزاري چند نمايشگاه به صورت موازي وجود دارد.

وي با اشاره به اين كه براي ادامه ديگر فازها نياز به جذب سرمايه گذار است، تاكيد كرد: نمايشگاه توسط شهرداري تهران به بهره‌برداري رسيد و اين امكان وجود دارد تا قسمتي از فاز بعدي نيز با كمك شهرداري پيش برود به گونه‌اي كه سالن هاي استاندارد با طول عمر ١٥ ساله ساخته شود.

به گفته اين مقام مسئول؛ اكنون متوسط عقد قراردادها براي مجري نمايشگاه ها، ٣ ساله است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false