نجات از خاموشی با مدیریت مصرف - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پاگاه خبری جامعه خبر، با توجه به برآوردهای تابستان ۱۳۹۷ در چهار شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تهران، مازندران و سیستان و بلوچستان شرایط خاصی برای وضعیت برق پیش‌بینی شده و از حالا تدابیر لازم برای این مساله اندیشیده‌ شده تا بتوان تابستان ۱۳۹۷ را هم مانند سال جاری بدون خاموشی سپری کرد.

بر اساس این خبر، کردی مدیرعامل توانیر گفت: امسال با رشد ۷ درصدی مصرف برق مواجه شدیم و پیش‌بینی می‌شود که سال آینده هم حدود هشت درصد افزایش مصرف برق داشته باشیم و بنابراین لازم است که همه شرکت‌های برق از حالا در حالت آماده باش باشند.

عبور از پیک بار مصرف برق سال ۱۳۹۶ هم از موضوعات بسیار مهم صنعت برق بود که شاید در حالی که تدابیر مدیریت مصرفی از جمله جابجایی بار از لحظه پیک به سایر لحظات و سایر راهکارهای مدیریت مصرف اعمال نمی‌شدند بایستی شاهد رشد هفت درصدی در مصرف انرژی و رشد هشت درصدی در پیک مصرف می‌بودیم که با مدیریت این اتفاق رخ نداد.

به گزارش جامعه خبر، در کل پیش بینی ها حاکی از آنست که تابستانی سخت با بحران خاموشی است و در حالی که تدابیر در نظر گرفته شده به درستی عملیاتی و به مساله مدیریت مصرف مانند سال های قبل توجه شود می توان امسال تابستان را هم مانند سال های قبل بدون خاموشی سپری کرد.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false