نامردی «روحانی» در حق قالیبافان ایرانی! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
نامردی «روحانی» در حق قالیبافان ایرانی!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر سید ناصر موسوی لارگانی درباره وضعیت بیمه قالی بافان در کشور،گفت: بیمه قالی بافان وکارگران ساختمانی در دولت نهم ودهم اجرایی شد اما متاسفانه دولت یازدهم به بهانه‌های مختلف از جمله دیرکرد در پرداخت حق بیمه، بیمه قالی بافان را قطع کرده است که این امر جفا در حق قالی بافان این اقشار ضعیف اقتصادی جامعه است.

برخی از قالی بافان تا ده سال حق بیمه را پرداخت کرده اند

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارگران ساختمانی و قالی بافان جز اقشار ضعیف اقتصادی هستندبنابراین اگراین افراد بیمه نداشته باشند در روزگار سالخوردگی چگونه می‌توانند اقتصاد معیشتی شان را تامین کنند تصریح کرد: برخی از قالی بافان تا ده سال حق بیمه پرداخت کردند اما هم اکنون بیمه این اقشار زحمتکش قطع شده است.

چشمان قالی بافان در تولید قالی کم سوء شده است

موسوی لارگانی افزود: اگر دولت قصد حمایت از قالی بافان را ندارد،حداقل حق بیمه پرداختی قالی‌بافان را به آنان پرداخت کنند زیرا این نوع رفتار باقالی بافان بسیار ناصحیح است و این در حالی است که چشمان قالی بافان در نقش آفرینی در تولید قالی کم سوء شده است.

اگر دولت قصد حمایت از قالی بافان را ندارد،حداقل حق بیمه پرداختی قالی‌بافان را به آنان پرداخت کند زیرا این نوع رفتار باقالی بافان بسیار ناصحیح است
وی ادامه داد: قالی بافان هنرمندان بی ادعای در این مرز و بوم هستند که هنر ایرانی را به بهترین شکل ممکن به عرضه نمایش میگذارنندو از همین رو بیمه حق مسلم قالی‌بافان است بنابراین الزامی است که حق بیمه پرداختی قالی بافان برگرداننده شود یا بیمه این افراد وصل شود تا این افراد بتوانند از مزایایی بیمه بهره مند شود.

باز نگرداندن حق بیمه پرداختی قالی بافان جفا است

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بازنگرداندن حق بیمه پرداختی قالی بافان جفا است یادآورشد: دولت یازدهم به بهانه‌های مختلف بیمه قالی بافان را قطع کرده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false