میرزاپور: برای جام‌حذفی برنامه خاصی نداریم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، ابراهیم میرزاپور درمورد تساوی تیم‌ ‌ملی ایران برابر کره جنوبی اظهار کرد: ایران در این دیدار بازی خوبی را ارائه داد و همین که توانستیم رکورد خودمان را حفظ کنیم نشان داد کارلوس کی‌روش با برنامه خاصی مقدماتی جام جهانی را سپری می کند. ما برابر کره بازی منطقی انجام دادیم و توانستیم تیم حریف را کنترل کنیم.

بر اساس این خبر، دروازه بان سابق تیم ملی گفت‌: طبیعی بود که این اتفاق رخ بدهد. تیم ما بهترین تیم آسیاست و در حال حاضر خیلی تیم‌ها از بازی با ما می ترسند. همه این اتفاقات تلاش‌ها و برنامه‌های کی‌روش است.

میرزاپور تاکید کرد: دیدارهای مقدماتی حساسیت خاص خود را دارد با این حال بازی در جام جهانی کاملا متفاوت است. فیفا یک سال به تیم‌های صعود کننده فرصت می دهد تا خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده کنند. بازی با تیم‌های قدرتمند جهان باعث می‌شود عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشیم.

به گزارش جامعه خبر، مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درمورد بازی تیمش در جام حذفی مقابل استقلال گفت‌: با توجه به برنامه‌ای که برای صعود به لیگ برتر داریم برای جام حذفی برنامه خاصی نداریم. هرچند همیشه به دنبال کسب پیروزی هستیم و حتی در بازی‌های دوستانه هم به دنبال پیروزی هستیم. در دیدار با استقلال هم با کمک هواداران می خواهیم پیروز شویم.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false