مهمترین رویدادهای سیاسی سال 96/ انتخابات یا اعتراضات؟! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر،  حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی با اشاره به اینکه انتخابات اردیبهشت ریاست جمهوری و شوراها هم از نظر برگزاری انتخابات هم از نظر بحث‌های مناظرات و هم از نظر شرکت بالای ۴۰ میلیونی مردم مهمترین اتفاق سال به شمار می رود.

بر اساس این خبر، عضو جامعه روحانیت با اشاره به اعتراضات دی ماه گفت: این اعتراضات که در شهرهای زیادی برگزار شد بیانگر نوعی اعتراض به مسائل اقتصادی از جمله بیکاری بود و مطالبات مردم در این اعتراضات اقتصادی بود و نوعی هشدار و بیدار باش به همه مسئولان و مقامات کشور محسوب می شود. مسئولان هم که اصل اعتراض مردم را به رسمیت شناختند باید برای برآورده کردن مطالبات مردم اقدام کنند و من به نوعی استیضاح سه وزیر دولت را به اعتراضات دی ماه مربوط می دانم.

اکرمی شکست داعش و پایان کار دولت امارات اسلامی داعش را یکی از اتفاقات مهم منطقه‌ای خواند و تاکید کرد: سوریه، عراق، حزب‌الله به تاثیرگذاری نقش ایران در شکست داعش اعتراف نمودند و دنیا قبول دارد که اقدام مستشاری ایران در شکست داعش بسیار کارساز است.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: انقلاب اسلامی در ۴۰ سال اخیر با خود خاطرات خطرات و درس‌های عبرت‌انگیزی داشته و انقلاب توانسته بر توطئه‌ها و تحریم‌ها پیروز شده و سال به سال مقتدرتر و محکم‌تر حرکت کند و البته همچنان مسئله بیکاری یک مسئله جدی محسوب می شود و باید حتما مورد توجه مسئولان باشد و بخش خصوصی  هم باید به میدان بیاید و سرمایه‌های موجود خود را در شهرک‌های صنعتی، خدمات، گردشگری و حمل و نقل به کار گیرد تا به تدریج واردات کاهش و صادرات افزایش یابد و با بهبود شاخص‌های اقتصادی برخی بداخلاقی‌ها هم از بین برود.

جمهوریت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false