معرفی چند مورد از الگوریتم های مهم گوگل در سئو - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
معرفی چند مورد از الگوریتم های مهم گوگل در سئو

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، ابتدا یک نگاه کلی به سئو سایت ها و تاثیر آن در طراحی سایت می‌اندازیم. همانطور که در جریان هستید طراحی سایت وردپرس حرفه ای امروزه نسبت به دیگر روش های طراحی سایت محبوب‌تر شده است. در این مدل طراحی سایت بیشتر قوانین و الگوریتم های مخصوص سئو اجرا شده و به راحتی اعمال می‌شود. سئو سایت مجموعه قوانین و فعالیت هایی است که برای رسیدن به رتبه های برتر گوگل آنها را رعایت کرده و برای وب سایت خود در نظر بگیرید.

برای اینکه سئو سایت را در وب سایت خود اعمال کنیم نیاز به اطلاع از الگوریتم ها و روش های مخصوص سئو داریم. در این زمینه می‌توان گفت که شرکت های متفاوتی برای انجام سئو سایت وب سایت ها راه اندازی شده‌اند که با تمام قوانین والگوریتم ها در این زمینه آشنایی دارند. همچنین تجربه بسیار زیادی در این زمینه خواهند داشت که به راحتی می‌توانند بر روی سئو سایت شما تاثیر بگذارند. این شرکت ها در حال حاضر بسیار زیاد شده است ولی تنها برخی از این شرکت ها می‌توانند در سئو سایت شما خیلی خوب و موثر باشند.

این شرکت ها در زمینه سئو سای تجربه و تخصص دارند و از مهم‌ترین ویژگی های آنها می‌توان به اطلاعات کامل‌شان در مورد قوانین و الگوریتم های سئو سایت اشاره کرد. از صفر تا صد سئو سایت را می‌توان توسط این شرکت ها بر روی وب سایت خود اعمال کنید. بهتر است برای انجام سئو سایت مخصوص وب سایت خودتان اگر اطلاعات و تجربه کاری ندارید از این شرکت ها استفاده کنید. از جمله این شرکت ها که در زمینه سئو سایت نخصص دارد، شرکت راش وب است.

این شرکت به خاطر تجربه و تخصصی که در سئو سایت دارد، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. همچنین می‌توان برای خرید بک لینک های با کیفیت و رپورتاژ آگهی های ارزشمند از این شرکت ها کمک گرفت. در ادامه در مورد الگوریتم های مخصوص سئو سایت صحبت خواهیم کرد.

الگوریتم برت گوگل
ابتدا به این نکته توجه کنید که درک کامل الگوریتم های گوگل بسیار سخت است و اینکه الگوریتم های گوگل هر ماه بروزرسانی شده و الگوریتم های جدیدی در زمینه های متفاوتی بوجود خواهد آمد. از جمله الگوریتم های گوگل می‌توان به الگوریتم برت اشاره کرد. این الگوریتم تاثیر زیادی بر قسمت مارکتینگ محتواها دارد. یعنی به طور کلی این قسمت را تحت تاثیر قرار می‌دهد. تاثیر گذاری این الگوریتم بر روی 10 درصد کوئری های جستجو اعمال می‌شود. بروز رسانی هایی که توسط این الگوریتم انجام می‌شود بعد از الگوریتمی به نام رنک برین بزرگ ترین بروز رسانی خواهد بود که به همین دلیل تاثیر زیادی دارد. در ابتدا که منظور کلی این الگوریتم را می‌فهمید شاید برای شما گنگ و نا مفهوم باشید.

ولی ما برای شما کمی این الگوریتم را قابل فهم تر می‌کنیم. گوگل با تولید این الگوریتم می‌خواهد که زبان طبیعی سایر افراد را که در گوگل جستجو می‌کنند بهتر درک کند. برای مثال در این مورد به زمانی دقت کنید که با ورود یک کلمه خاص در قسمت جستجوی گوگل تعدادی پینهاد برای شما مشاهده می‌شود که به احتمال زیاد چیزی که به دنبال آن هستید هم در آن قرار دارد. ولی با توجه به تاریخ ورود الگوریتم برت متوجه می‌شویم که این کاربرد قبل از آن هم وجود داشته است. الگوریتم برت کاری می‌کند که نتیجه های پیشنهادی برای درخواست کاربران دقیق تر شده و به چیزی که در ذهنشان است نزدیک تر شود.

الگوریتم پنگوئن گوگل
این الگوریتم در سال 2014 توسط گوگل معرفی شد. این الگوریتم برا تشخیص وب سایت های واقعی و عالی شناسایی شده به صورتی که اگر وب سایتی برای رسیدن به نتایج برتر گوگل از روش های مخرب مثل لینک سازی الکی استفاده کرده بود شناسایی شده و آنها را به گوگل معرفی می‌کند. در این صورت سایت هایی که با استفاده از روش های طبیعی در نظر گوگل رتبه گرفته‌اند در موقعیت بهتری که برای آنها مناسب است قرار می گیرند.

این الگوریتم کاربردی به محض اینکه معرفی و وارد کار شد توانست 3.1 درصد از نتیجه های انگلیسی زبان را تغییر دهد. در عرض چندین سال این الگوریتم چندین بار بروزرسانی شد تا بتواند بهتر و مناسب تر به وظافت خود عمل کند. در هر بروز رسانی خود سایت های مخرب بسیار زیادی را شناسایی کرده و جریمه ها را مشخص می‌کند.

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل
الگوریتم پنگوئم به آرامی به گوگل اضافه شد و کار خود را شروع کرد. از اینگونه الگوریتم ها باز هم داریم که با گذشت زمان و کم کم خود را در هسته گوگل جای داده و وظایف خود را انجام دادند ولی الگوریتم مرغ مگس خوار در اصل به عنوان تعمیر و تغییر مشکلاتی که در الگوریتم های جستجوگر وجود دارد به آنها افزوده شد. با توجه به این الگوریتم می‌توان میزان تعهد گوگل را به کاربرانش متوجه شویم که همواره برای کمک به جستجوی بهتر و راحت تر به دنبال یافتن روش های عالی و کاربردی خواهد بود. الگوریتم های دیگری هم برای گوگل وجود دارد که هر کدام از آنها نقش بسیار مهمی در نتیجه های جستجوی گوگل خواهند داشت.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false