مسی گزینه منتخب تصاحب توپ طلا - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه؛ به دنبال اعلام فهرست 30 نفره اولیه نامزدهای کسب توپ طلای فرانس فوتبال، نشریه مارکای اسپانیا در یک نظرسنجی در نسخه اسپانیایی‌اش، از کاربران سایت اینترنتی خود، خواست شایسته‌ترین گزینه برای کسب مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال را انتخاب کنند که اکثر آنها لیونل مسی را به عنوان لایق‌ترین گزینه معرفی کردند.

در این نظرسنجی که بیش از 10 هزار کاربر سایت نشریه مارکا در آن شرکت کردند، 58 درصد لیونل مسی را آن کسی دانستند که برای ششمین بار توپ طلا را از آن خود خواهد کرد و این در حالی است که کریستیانو رونالدو فصل گذشته افتخارات بزرگتری مانند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2016 را کسب کرد.

به نظر می‌رسد شروع ضعیف و ناامید کننده رونالدو در این فصل روی نظر کاربران مارکا در مورد شانس او برای کسب توپ طلا تأثیر گذاشته چرا که این ستاره پرتغالی نصف رونالدو هم رأی نیاورده است و تنها 26.6 درصد کاربران سایت مارکا او را انتخاب کرده‌اند. این در حالی است که آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید که شب گذشته (دوشنبه) به عنوان بهترین بازیکن لالیگا در فصل 16-2015 انتخاب شد، 3.24 درصد از آرای کاربران سایت مارکا را به خودش اختصاص داده است.

مسی نه تنها در نظرسنجی بخش اسپانیایی سایت نشریه مارکا بلکه در بخش انگلیسی آن هم از رونالدو بالاتر است و پس از این دو نفر گرث بیل و لوکا مودریچ (هر دو از رئال‌مادرید) در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false