مزایای استفاده از عسل برای صورت و پوست - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
مزایای استفاده از عسل برای صورت و پوست

به گزارش جامعه خبر، برای قرن ها ، عسل بخشی جدایی ناپذیر از سبک زندگی ما باقی مانده است. درست از این که برای پخت و پز استفاده شود تا اینکه برای درمان بیماری ها و بیماری های مختلف آزمایش شود. شهرت و اعتبار عسل به عنوان یک معجون جادویی برای سلامت کلی داخلی و خارجی بدن همچنان ثابت است. به عنوان یک نیروگاه از مواد مغذی ضروری. عسل به دلایل کاملاً مشخص مورد علاقه متخصص تغذیه ، رژیم درمانی ، متخصصان زیبایی و طبیعت گردان بوده است.

برخی از حقایق در مورد عسل:
● قدمت آن به بیش از ۴۰۰۰ سال می رسد
● عسل با ترکیبات گیاهی دیگر مخلوط می شود ، ارزش دارویی محصولات را افزایش می دهد
● عسل خراب نمی شود اگر به خوبی ذخیره شود ، می تواند از تاریخ انقضای آن گذشته باشد.
● این یک جایگزین طبیعی و سالم برای قند معمولی است
● یک تقویت کننده انرژی فوری ، ورزشکاران و فری فیتنس اغلب به دلیل افزایش مقاومت ، به هانی قسم می خورند
● این منبع غنی از آنتی اکسیدان ها و فلاونوئیدها است که برای سلامتی مفید است.
● خواص ضد باکتریایی قوی آن باعث می شود که عفونت های باکتریایی و قارچی از بین بروند
● این اشتباه نخواهد بود که بگوییم عسل پاسخ طبیعت به مشکلات سلامتی شما است.

چرا عسل برای پوست مناسب است؟
استفاده از عسل برای پوست همیشه ایده خوبی است. مخلوط با مواد طبیعی موجود در آشپزخانه شما ، درمان زیبایی موثر و ارزان را ایجاد می کند. استفاده منظم از عسل روی پوست می تواند نتیجه ای فراتر از تصور شما داشته باشد و می تواند در ایجاد پوستی سالم ، جوان و براق به شما کمک کند.

فواید عسل برای پوست و صورت چیست؟
۱٫ پوست را به طور عمیق مرطوب می کند
۲٫ به عنوان یک پاک کننده منافذ پوست عمل می کند
۳٫ لایه بردار ملایم
۴٫ جای زخم را سبک می کند
۵٫ در آفتاب سوختگی مفید است
۶٫ با جوش ها و جوش ها مبارزه می کند
۷٫ سن را معکوس می کند
۸٫ یک درخشش طبیعی اضافه می کند
۹٫ پوست را هیدراته می کند
۱۰٫ به کاهش چین و چروک کمک می کند
۱۱٫ رنگ پوست را روشن می کند

با جزئیات ، دریابید که چگونه می توان از عسل برای تقویت پوست و صورت استفاده کرد:
پوست را به طور عمیق مرطوب می کند:
دلیل اینکه عسل اغلب به عنوان یک ماده اصلی برای تقریباً هر محصول زیبایی یافت می شود ، این است که پوست را از عمق پوست را مرطوب می کند. آنزیم های موجود در عسل آن را قادر می سازد تا به راحتی به داخل پوست نفوذ کند در حالی که آن را تهویه می کند و از اعماق آن نرم می کند.

استفاده از عسل به عنوان ماسک مرطوب کننده:
از یک قاشق عسل روی پوست تمیز و خشک استفاده کنید و بگذارید ۲۰-۳۰ دقیقه بماند. با آب خنک بشویید. این به عنوان یک ماسک مرطوب کننده کامل عمل خواهد کرد.

به عنوان پاک کننده منافذ پوست عمل می کند:
از تعداد کمی از این عسل می توان برای پاکسازی منافذ و از بین بردن جوش های سرسیاه استفاده کرد. از آنجا که عسل حاوی خاصیت آنتی اکسیدان ، ضد عفونی کننده و ضد باکتری است ، با از بین بردن آلودگی منافذ پوستی ، از بین بردن جوش های سرسیاه پوست کمک می کند. سپس باعث آبرسانی و سفت شدن منافذ پوست برای شفافیت چهره می شود.

برای استفاده از عسل به عنوان پاک کننده منافذ:
سعی کنید یک قاشق عسل خام را با دو قاشق روغن جوجوبا یا روغن نارگیل مخلوط کنید. به پوست تمیز و خشک بمالید و به آرامی و با حرکت دورانی ماساژ دهید و از دور چشم خودداری کنید. با آب سرد بشویید.

لایه بردار ملایم:
لایه بردارهای مصنوعی اغلب باعث قرمز شدن پوست شما می شوند و ممکن است باعث تحریک شوند. با استفاده از عسل به عنوان لایه بردار خود ، از همه مشکلات خداحافظی کنید. عسل با از بین بردن آرام سلولهای مرده پوست ، به لایه برداری پوست و صورت کمک می کند. این نیز به نوبه خود صورت شما را با رنگ روشن تر می کند.

برای استفاده از عسل به عنوان لایه بردار:
دو قاشق عسل را با یک قاشق جوش شیرین مخلوط کنید. پوست خود را با آب پاشیده و سپس معجون را به آرامی با حرکت دورانی روی صورت یا بدن خود بمالید. خوب بشویید.
جای زخم را برطرف می کند:
عسل یک مرطوب کننده طبیعی و همچنین یک ضد عفونی کننده طبیعی است. این نه تنها پوست شما را نرم و سالم نگه می دارد ، بلکه باعث می شود کمتر جای زخم باقی بماند. بنابراین چگونه کاری به اندازه عسل اساسی است که این کار را انجام می دهد؟ هر گونه التهاب را به حداقل می رساند و به بهبود سریع پوست کمک می کند. علاوه بر این ، آنتی اکسیدان های موجود در عسل به ترمیم پوست آسیب دیده کمک می کنند.

برای استفاده از عسل برای روشن شدن جای زخم:
یک قاشق عسل خام را با یک قاشق روغن نارگیل یا روغن زیتون مخلوط کنید. به ناحیه آسیب دیده بمالید ، و با نوک انگشتان خود را به مدت یک تا دو دقیقه با حرکت دورانی ماساژ دهید. یک دستشویی گرم روی پوست خود قرار دهید و بگذارید تا خنک شود. این کار را روزانه تکرار کنید.

مفید در آفتاب سوختگی:
عسل به عنوان یکی از بهترین داروهای خانگی برای درمان سوختگی شناخته شده است. عسل با کاهش هرگونه التهاب باعث بهبودی می شود و باعث تغذیه بافت های آسیب دیده می شود. این همان چیزی است که عسل را به درمانی شگفت انگیز برای آفتاب سوختگی تبدیل می کند.بیشتر بخوانید.

برای استفاده از عسل در آفتاب سوختگی:
یک قسمت عسل خام را با دو قسمت ژل خالص آلوئه ورا مخلوط کنید. به آرامی روی پوست آفتاب خورده قرار دهید.

عسل با آکنه و جوش ها مبارزه می کند:
عسل دارای خواص ضد باکتری و ضد التهابی است که نه تنها به از بین بردن چربی اضافی سطح پوست کمک می کند بلکه باعث از بین رفتن انسداد یا مسدود شدن منافذ پوست می شود ، که در صورت عدم درمان باعث شکستگی مداوم آکنه و جوش های پوست می شود. .

برای استفاده از عسل روی آکنه و جوش ها:
عسل خام را روی مناطق مستعد آکنه بمالید. بگذارید به مدت ۱۵ – ۲۰ دقیقه و آن را با آب شیر بشویید.

درخشش طبیعی اضافه می کند:
در میان بسیاری از موارد استفاده از عسل ، استفاده از آن برای افزودن جلوه ای از درخشش طبیعی به صورت در بالای نمودار قرار دارد. یا آن را مستقیماً روی صورت بمالید یا آن را با شیر یا ماست مخلوط کنید. نتیجه این خواهد شد – پوستی فوق العاده درخشان.

آبرسانی به پوست:
عسل یک ماده پاک کننده طبیعی است ، به این معنی که از هوا رطوبت را به پوست می کشد. بنابراین ، استفاده از عسل بر روی صورت ، به طور مستقیم یا به صورت بسته صورت عسلی ساخته شده به صورت طبیعی ، بهترین راه برای حفظ رطوبت ، شادابی و لطافت پوست شما در همه زمان ها است.

به کاهش چین و چروک کمک می کند:
برای کاهش چین و چروک به روش زیر می توانید از عسل به عنوان یک درمان خانگی استفاده کنید:
عسل و شیر یا کشک را مخلوط کنید تا خطوط ریز و چین و چروک را از بین ببرد. این خمیر را به مدت ۱۵ دقیقه روی صورت خود نگه دارید و آن را با آب ولرم بشویید.

رنگ پوست را روشن می کند:
شما می توانید به روش های زیر از عسل به عنوان یک درمان خانگی برای روشن شدن رنگ پوست خود استفاده کنید:

مخلوط کردن آب یک گوجه فرنگی با یک قاشق چای خوری عسل به کاهش علائم برنزه شدن ، روشن شدن رنگ پوست و از بین بردن لکه ها کمک می کند. هفته ای دو بار ، مخلوط را به مدت ۵ دقیقه روی صورت ماساژ دهید و قبل از اینکه با آب شیر بشویید ، برای مدت ۱۵ دقیقه بگذارید تا استراحت کند تا نتایج مطلوبی داشته باشد.

۱ قاشق چای خوری عسل را به یکی از نیمه های لیمو اضافه کنید. قسمت بریده شده را به تمام صورت خود بمالید. بگذارید ۵ دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.

در حالی که استفاده از عسل برای صورت بسیار زیاد است ، روشهایی وجود دارد که می توانید بسته شخصی خود را با عسل در راحتی خانه خود تهیه کنید و از دردسر عجله به یک سالن فروش یا بازار در جستجوی کرم های گران قیمت و شیمیایی بپرهیزید. و ماسک صورت.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false