مردی که به زودی ثروتمندترین فرد در دنیا می‌شود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
مردی که به زودی ثروتمندترین فرد در دنیا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر ارزش سهام کارخانه خودروسازی تسلا تنها طی ۶ ماه توانسته است ۲۵۰ درصد رشد کند و برای اولین بار در تاریخ این کارخانه ارزش کل سهام های آن در ماه ژانویه به ۱۰۰ میلیارد دلار رسیده است و حتی گفته می شود در اوایل ماه فوریه با رسیدن ارزش هر سهم به ۸۰۰ دلار ارزش کل سهام های این کارخانه از مرز ۱۵۰ میلیارد دلار نیز گذشته است.

تسلا توانسته است لقب بزرگترین خودروساز ایالت متحده را به خود اختصاص دهد و با توجه به روندی که تا کنون پیش گرفته است اگر رئیس این کارخانه بتواند مبلغی که برای جبران خسارت وی در سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است را دریافت کند به زودی به جایگاه ثروتمندترین فرد در دنیا دست پیدا خواهد کرد.

تسلا باید ارزش کمپانی خود را در بالاترین حد نگه دارد این اتفاق به الون ماسک که بیشترین سهم را در این کمپانی دارد این فرصت را می دهد تا ۳۴۶ میلیارد دلار به ثروتش اضافه کند.

در حال حاضر ارزش سهام ماسک در تسلا حدودا ۱۲ میلیارد دلار است و اگر ارزش سهام های این کمپانی به ۶۵۰ میلیارد دلار برسد الون ماسک به زودی ثروتمندترین فرد بر روی کره زمین خواهد شد و می تواند از رقیبش جف بزوس موسس آمازون پیشی بگیرد.

در حال حاضر جف بزوس ثروتمندترین فرد در دنیا است و بر اساس آخرین آمارها ثروت وی ۱۵۰ میلیارد دلار تخمین زده شده است و بیل گیتس پس از آن با اختلاف ۵۴ میلیار دلاری در رتبه دوم ایستاده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false