مدیریت ایثارگران عامل موفقیت «بانک دی»/ درخواست از رئیس بنیاد شهید - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر جمعی از فرزندان شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس اعلام کردند: افرادی که شعار حمایت از ایثارگران سر می دهند و خود را در لاک دفاع از ایثارگران پنهان می کنند چه بسا هدفشان خیرخواهی نبوده و صرفا به دنبال سهم خواهی هستند و با شعارهای به ظاهر زیبا اهداف اقتصادی منفعت طلبانه را پیگیری می کنند.

مدیریت جدید بانک دی در زمان کوتاهی توانست خود را در قواره شرکتهای برتر ایران قرار دهد و با تخصصی ریشه دوانده در تعهد، قادر شد با جلب اعتماد مشتریان، سهامداران و حضور فعالانه در اقتصاد کشور ، ۸۲ پله ارتقاء یابد و از رتبه ۱۱۹، خود را به رتببه سی و هفتمین شرکت برتر و بزرگ ایران قرار دهد.

بانک دی که حضور مدیریتی ایثارگران در قسمت های مختلف آن مشهود بوده و مدیریت فعلی آن از جانبازان دفاع مقدس است با گذر از دوران رکود گذشته و با هدف جلب رضایت سهامداران خود که ایثارگران جامعه هستند، به دلیل منفی نبودن رتبه فروش و زیان ده نبودن، در جمع ۱۰ شرکت پیشرو ایران قرار گرفت و همچنین توانسته است در گروه بانکها و موسسات اعتباری ، سه پله ارتقاء یابد.

علاوه بر حضور ایثارگران در لایه های بالای مدیریتی این بانک، مدیریت بخش های مهم زیر مجموعه بانک دی از جمله شرکت کارگزاری بانک دی در اختیار فرزندان شهدا است.

درخواست ایثارگران از مدیریت فعلی بانک دی این است که این حرکت رو به رشد را در جهت افزایش توانگری سهامداران ادامه دهد و تسلیم سهم خواهان و شانتاژهای رسانه ای نشود.

درخواست فرزندان شهدا هم از حجت الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که در جهت حمایت از روند رو به رشد بانک دی و تقویت سرمایه فرزندان شهدا دراین بانک ، نسبت به صدور حکم مدیرعاملی برای سرپرست این بانک اقدام نمایند.

اخبار روز را با ما دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false