محیط زیست باید در راس امور شهرداری باشد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، دکتر صدرالدین علیپور اظهار کرد: پرداختن به موضوع محیط زیست باید محور همه فعالیت ها و اقدامات باشد و بی توجهی به این امر مشکلات و معضلات محیط زیستی بسیاری را به وجود می آورد و تاب آوری آن را کاهش داده است.

بر اساس این خبر، رئیس مرکز مدیریت محیط زیست گفت: به دلیل عدم رعایت ملاحظات محیط زیستی در انجام پروژه ها علاوه بر ارائه خدمات و فعالیت های محیط زیستی در سطح شهر باعث هدررفت انرژی سرمایه و همچنین تخریب منابع محیط زیستی شدیم.

علیپور تاکید کرد: موضوعات محیط زیستی نباید صرفا پژوهشی تحلیلی و در یک فضای بسته انجام شود بلکه باید فرایند تصمیم گیری و اجرا و نتیجه این مطالعات و پژوهش ها در همه بخش ها جاری باشد و با توجه به تاکیدات شهردار تهران بر الزام رعایت ملاحظات محیط زیستی امیدوارم شاهد اقدامات ویژه و جدی در راستای ارتقاء کیفیت زندگی و محیط زیست شهری باشیم.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول گفت: رکن اصلی فعالیتهای این مرکز باید برای بهبود وضعیت زیستی شهروندان باشد چون افزایش مشارکت آنها را در مدیریت شهری در پی دارد.  شهروندان باید اهمیت موضوع محیط زیست و نقش آن را در ارتقاء سطح کیفی زندگی خود احساس نمایند به طوری که محیط زیست به مطالبه و دغدغه اصلی مردم شهر تبدیل گردد.

مهر

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false