محسن هاشمی در نوروزگاه بلوار کشاورز تهران - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
محسن هاشمی در نوروزگاه بلوار کشاورز تهران

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر محسن هاشمی، در گفت‌وگو با ستادخبری نوروزگاه تهران گفت: امروز بازدیدی از نوروزگاه بلوار کشاورز داشتم اما قصد اولیه بازدید از نوروزگاه شهرری بود که بدلیل ترافیک مرکزی شهر تهران و کندی حرکت از نوروزگاه بلوار کشاورز بازدید کردم.

وی ادامه داد: در این بازدید محمدرضا جوادی یگانه، ابوالفضل رفیع و‌مسئولان ۴۰ نوروزگاه حضور داشتند و توضیحاتی در خصوص برنامه های نوروزگاه‌ها که از سوم فروردین تا ده فروردین از ساعت ۳ و نیم تا ۸ شب برگزار می‌شود، ارائه کردند.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نوروزگاه بلوار کشاورز نسبت به سال کذشته پررونق تر و متنوع تر بود کفت: در این نوروزگاه موضوعات مختلفی برای شهروندان پیش بینی شده از جمله کارهای دستی، هنری، نمایشی، ورزشی و همچنین پذیرایی مختصری نیز از شهروندان تهرانی می‌شود که این نوروزگاه‌ها دو سه ساعت از وقت بازدید کنندگان را به راحتی پر می‌کنند.

رییس شورای شهر تهران اضافه کرد: فضاهای مفرح خوبی برای سرگرمی مردم فراهم شده به ویژه در زمانی که به دلیل حوادث اخیر مردم کمتر در جاده ها حضور دارند و برگزاری این برنامه‌ها می‌تواند اوقات خوشی برای شهروندان ایجاد کند.

وی اضافه کرد: آن‌چه بیش از همه قابل تامل است تنوع برنامه‌های فرهنگی و مفرح در نوروزگاه‌هاست که قطعا برای شهروندان و گردشگران جذابیت دارد.

هاشمی با اشاره به بازدید از چند رود دره تهران گفت: خوشبختانه شهرداری تسلط خوبی بر رود دره ها دارد و پیش بینی می‌شود بارندگی‌هایی که برای اوایل هفته آینده پیش بینی شده مشکلی برای پایتخت ایجاد نکند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false