مالدیو میزبان مسابقات انتخابی والیبال زنان جهان شد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جامعه خبر، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان جهان سال ۲۰۱۸ با حضور ۲۴ تیم به میزبانی ژاپن برگزار می شود.

تاکنون حضور سه تیم در این رقابت ها قطعی شده که آمریکا به عنوان قهرمانی سال ۲۰۱۴، ژاپن میزبان سال ۲۰۱۸ و تیم ملی والیبال برزیل به عنوان قهرمان سال ۲۰۱۵ آمریکا جنوبی، این سه تیم هستند.

مسابقات انتخابی قاره آسیا در دو مرحله برگزار می شود که در مرحله نخست رقابت ها در پنج گروه پیگیری می شود و تیم های قهرمان این پنج گروه به همراه پنج تیم برتر قاره آسیا در مرحله نهایی در دو گروه به مصاف یکدیگر می روند.

پیش از این هند به عنوان میزبان مرحله نخست در گروه آسیای مرکزی انتخاب شده بود که میزبانی هندی ها به دلیل اختلافات داخلی فدراسیون والیبال این کشور از سوی فدراسیون جهانی لغو شد.

کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) مالدیو را به عنوان میزبان رقابت های انتخابی زنان جهان در منطقه آسیای مرکزی انتخاب کرد که این رقابت ها از هشتم تا دهم بهمن ماه برگزار می شود.

تیم ملی والیبال بانوان ایران یکی از شرکت کنندگان در این رقابت ها خواهد بود و سایر تیم های شرکت کننده به زودی از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا معرفی می شوند.

مهر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false