ماجرای آزادی یک زندانی توسط خبرنگار| چرا ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کامیون را غارت کرد؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
ماجرای آزادی یک زندانی توسط خبرنگار| چرا ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کامیون را غارت کرد؟

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار آزاد نوشت: 27 مهرماه سال 1398 یک همسر زندانی که شوهرش جانباز شیمیایی است و در زندان به او داروی مورد نیازش را نمی دهند و به اتهام قاچاق محکوم به حبس و جریمه نقدی شده بارها و بارها به وزیردادگستری و رئیس تعزیرات حکومتی کشور نامه نوشت که همسرش بیگناه است و فساد اصلی را قاضی پرونده انجام داده و با سلطان پوشاک جنوب کشور تبانی کردند.

صدای این زن به جایی نرسید و آیت الله سید ابراهیم رئیسی علی رغم اظهار نظر در مورد رسانه هایی که فساد را عنوان می کنند کاری نکرد و حتی وزیردادگستری که به وزیر خاکستری معروف است هم هیچ تماسی با این خانواده زندانی نداشت.
برای همین بعنوان روزنامه نگار (سید هادی کسایی زاده) طی نامه محرمانه ای به وزیردادگستری و رئیس تعزیرات کشور نام قاضی و نام متهم و شماره پرونده را برای بررسی بدون رسانه ای کردن ارسال کردم. وزیردادگستری موضوع را پیگیری کرد و دستور صادر شد اما رئیس تعزیرات کشور از بررسی پرونده واهمه داشت و به همسر زندانی به نحوی گفت پیگیری نکنید!
جالب اینکه وزیردادگستری و رئیس تعزیرات پاسخی برای نامه محرمانه من ندارند در حالی که ادب، امور اداری، تقوا و انسانیت حکم می کرد که به نامه روزنامه نگار پاسخ دهند. از را از این باب نوشتم که اثبات کنم حرف های مسئولان در مورد معرفی فساد اعتباری ندارد و همه شوی رسانه ای است.
در هرحال نامه دوم را نوشتم و موجب شد تا رئیس تعزیرات کشور دستوری را برای مدیر تعزیرات حکومتی هرمزگان صادر کند. حتی در فضای مجازی هم با مدیرتعزیرات هرمزگان مرتبط شدم که همانند پادشاهان اهمیتی نداد و کلا منکر پرونده شد.
این همسر زندانی صدها بار با تعزیرات کشور تماس گرفت و بیش از ده ها نامه ارسال کرد که بی گناهی همسرش را اثبات کند که در جمهوری اسلامی ایران اینطور بی توجهی به حقوق شهروندی جای تامل دارد.
در یکی از نامه های این همسر زندانی چنین آمده است:
به نام خدا
حضور ریاست محترم قوه قضاییه
سلام علیکم
من (نام محفوظ است) همسر زندانی ایثارگر و جانبازشیمیایی ب-خ هستم که مدت 16ماه در زندان تهران بزرگ به اتهام واهی قاچاق پوشاک بسرمی برند. همسرم سال93بعنوان راننده تریلی شخصی به نام میم-میم به بندرعباس فرستاده میشوند. ایشان یک کانتین پوشاک که پلمپ گمرکی ومدارک قانونی ازقبیل بیمه نامه،بارنامه،اوراق گمرک راتحویل میگیرندودرجاده وایست بازرسی متوجه میشوندتمام مدارک بار جعلی بوده بازداشت میشوند.
صاحب بار آقای ح-ج که بعدمتوجه شدیم سلطان قاچاق بندرعباس هستندودارای سوابق متعدد درجعل وقاچاق به همراه صاحب ماشین هستندباهمسرم در زندان ازطریق وکیلی به نام آقای سلیمانی که درتعزیرات بندرشهره هستندتماس میگیرندومیگویندکه نگران نباش ماباقاضی پرونده آقای ف-ک مرتبط هستیم شمارو آزادکرده وپرونده هم ازشعبه خارج میکنیم تاسوسابقه ای نداشته باشی..
ازهمسرم چندبرگه سفیدامضا و وکالتنامه ای رواخذمیکنند و چندسند از روستایی درقشم اجاره می کنند. همسرم بعداز 4ماه آزادمیشود و به ایشان تاکیدمیشود که برو وخیالت راحت که پرونده خارج میشود. بعد از 4سال درتاریخ 8آبان97افرادی همسرم راجلب میکنند و می گویند ما وثیقه گذاران هستیم که ح-ج اجاره سندهای مارا نداده ومابرای آزادکردن سندها شما را جلب کردیم.
من با آقای سلیمانی وکیل تماس گرفتم گفتندح-ج به من گفتندتمام اتهمات روقاضی به گردن همسرشمابیندازندچون ایشان پول گرفته درضمن گفتندح-ج وپسروبرادرش وتیمش به جرم قاچاق سازماندهی شده دربندردستگیرشده است.
من به حراست تعزیرات رفتم وشرح ماوقع واین فسادرودادم وبه بندر رفتم با آقای عباس زاده معاون تعزیرات هرمزگان صحبت کردم ایشان هم تصدیق کردندکه قاضی شعبه تعزیرات فاسدبوده وبجای اینکه تنبیه شوندبه مقام بالاتری درکرمان منصوب شدند. باوجود ادله فراوان که درپرونده نیزموجوداست همسرم رابه15سال حبس ویاپرداخت 16میلیاردریال محکوم کردند.
بارها به ریاست تعزیرات نامه دادم ونیز درملاقاتی که باایشان داشتم که پرونده برای رسیدگی به تهران ارسال شودوایشان به آقای مدنی ریاست تعزیرات هرمزگان دستور ارسال به تهران را دادندولی متاسفانه آقای مدنی مقاومت نشان داده واز انجام این کار خودداری میکنند. باتوجه به بیانات جنابعالی درسفربه هرمزگان درخصوص قاچاق سازماندهی شده ومبارزه بافسادازشمادرخواست دارم به پرونده همسرم رسیدگی کنید.
در هر حال نامه به رئیس قوه قضائیه هم تاثیری نداشت اما انتشار اخبار در سایت جامعه خبر و پیگیری هایی که داشتم موجب شد تا پرونده به کمیسیون عفو قوه قضائیه ارجاع شود. بالاخره متهم پرونده در روز جمعه اواخر خردادماه 99 آزاد شد.
*چرا ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کامیون را غارت کرد؟
حالا نکته جالب اینکه کامیونی که او پس از دستگیری به پارکینگ منتقل شده است از سوی ستاد اجرایی فرمان امام بلعیده شده یعنی اینکه این ستاد بدون اجازه صاحب کامیون آن را فروخته است. یعنی اگر یک فرد زندانی شود ستاد اجرایی فرمان امام می تواند اموال او را غارت کند؟ همسر زندانی بارها مراجعه کرده و به او گفتند زوزمان زیاد است؟ مگر اینجا تکزاس است؟
از رهبر انقلاب می خواهم علی رغم شعارهای مبارزه با فساد و سوت زنی که فقط شوی رسانه ای از سوی مسئولان است دستور رسیدگی صادر فرمایند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false