قیمت کاشت مو در سال 1402 - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
قیمت کاشت مو در سال 1402

با توجه به نرخ تورم و بالا رفتن قیمت‌ها شاید به عنوان یک متقاضی کاشت مو این سوال برای شما پیش آمده باشد که قیمت کاشت مو در سال 1402 چقدر است؟ آیا می‌توان به صورت اقساطی کاشت مو انجام داد؟

از آنجایی که موها و ابروها زیبایی دوچندانی به چهره شما می‌‍بخشند و نقش بسزایی در شادابی صورت دارند؛ باید این مژده را به شما بدهیم که با هزینه‌های منطقی و پایین می‌توانید برای کاشت مو اقدام کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا عوامل موثر بر هزینه کاشت مو و قیمت هر یک از روش‌های کاشت مو در سال 1402 آگاه شوید.

عوامل موثر بر هزینه و قیمت کاشت مو در سال 1402

عوامل متعددی در هزینه و قیمت کاشت مو اثر دارد. با بررسی و در نظر گرفتن این عوامل قیمت نهایی کاشت مو مشخص می‌شود. برخی از عوامل موثر در هزینه کاشت مو شامل مواردی همچون وسعت ناحیه طاسی سر، انتخاب روش کاشت مو، کلینیک کاشت مو، دستمزد پزشک، موقعیت جغرافیایی کاشت مو است.

عوامل موثر بر هزینه و قیمت کاشت مو =alt

  • وسعت ناحیه طاسی سر

تعیین هزینه کاشت مو، قطعا به وسعت ناحیه طاسی سر مربوط می‌شود. برای مثال فردی که به اندازه یک سکه با شعاع 5 سانتی‌متر دچار ریزش مو شده است، نسبت به شخصی که طاسی کامل سر دارد به تعداد گرافت کاشت موی کمتری نیاز دارد و در نتیجه هزینه‌های کاشت مو کمتری پرداخت می‌کند.

  • انتخاب روش کاشت مو

یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت کاشت مو در سال 1402 انتخاب روش مناسب برای کاشت است. بنابراین روش FUE که یک روش قدیمی‌تر نسبت به روش‌های مدرنFIT، SUT، DHI و Micro FIT است؛ هزینه کمتری دارد. شما باید در انتخاب بهترین روش کاشت مو دقت کنید و برای این موضوع حتما با پزشک خود مشورت کنید.

  • کلینیک کاشت مو

کلینیک‌ها با توجه به امکانات و استفاده از تجهیزات، قیمت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. مثلا کلینیکی که از تجهیزات به روز و پیشرفته استفاده می‌کند؛ هزینه بیشتری نسبت به کلینیک‌های دیگر که این امکانات را ندارند، دریافت می‌کند.

در بعضی موارد هم پیش آمده که شما پزشک خود را انتخاب کردید؛ اما او در دو کلینیک مختلف با دو دستمزد متفاوت کار می‌کند. پس در نتیجه کلینیک انتخابی در تعیین قیمت کاشت مو موثر است.

  • میزان دستمزد پزشک

تا اینجا مطلب متوجه شدیم که تعیین قیمت کاشت مو در سال 1402 به عوامل زیادی وابسته است. یکی از موردهای مهم در تعیین قیمت کاشت مو میزان دستمزد پزشک است. پزشکی که دارای سابقه کار بیشتری است و جراحی‌های بیشتری انجام داده است، نسبت به یک پزشک تازه کار و کم تجربه دستمزد بیشتری دریافت می‌کند. پزشک دارای سابقه کار بالا به دلیل انجام عمل‌های متعدد کاشت مو مهارت و ظرافت بیشتری در پیوند مو دارد که بهترین نتیجه را به همراه دارد.

  • منطقه جغرافیایی کاشت مو

حتما می‌دانید که در شهرها یا شهرستان‌های مختلف و حتی در کلینیک‌های مختلف هزینه کاشت مو متفاوت است. نکته مهمی که در انتخاب کلینیک مورد نظر باید به آن توجه کنید این است که کدام کلینیک قادر است، بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت به شما ارائه دهد.

هزینه کاشت مو در شهرها و شهرستان‌ها با توجه به محل قرارگیری مطب متفاوت است. در سطح شهرهای پرجمعیت با تقاضای بالاتر برای کاشت مو مواجه هستیم که همین موضوع یک دلیل برای افزایش هزینه کاشت مو است. حتی در شرایط جهانی، هزینه کاشت مو می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

لیست قیمت روش‌های مختلف کاشت مو در تهران در سال 1402

در روش‌های مختلف کاشت مو قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌شود ما در ادامه یک جدول از قیمت کاشت مو تهران در سال 1402 را ارائه کردیم:

روش کاشت مو قیمت کاشت مو به تومان
FUE بین 10 تا 12 میلیون
SUT بین 11 تا 13 میلیون
Micro FIT بین 13 تا 15 میلیون
DHI بین 14 تا 18 میلیون
سوپر ترکیبی بین 10 تا 13 میلیون
میکروگرافت بین 12 تا 15 میلیون

آیا قیمت کاشت مو جلوی سر ارزان‌تر است؟

قیمت کاشت موی جلوی سر به دلیل نیاز به گرافت کمتر و هدف افزایش تراکم مو کمتر، ارزان‌تر است. زمانی که کاشت مو برای کل مناطق طاس انجام می‌شود، با توجه به این که نیاز به گرافت بیشتری است، هزینه بیشتری هم دارد.

هزینه کاشت هر تار مو چگونه محاسبه می‌شود؟

برخلاف بسیاری از خدمات پزشکی، هزینه های عمل های زیبایی به خصوص کاشت مو در کشور نرخ مصوبی ندارند و قیمت گذاری عمدتا توسط کلینیک‌ها تعیین می‌شود. مهمترین عاملی که براساس آن قیمت کاشت مو محاسبه می‌شود تعداد گرافت مو است. بنابراین هر چه برای کاشت به گرافت بیشتری نیاز داشته باشید، هزینه‌های شما بیشتر خواهد شد.

کاشت مو=alt

میانگین هزینه کاشت مو در کلینیک‌های معتبر در سال 1402 بین 2500 تا 3500 تومان است. با این حال، به خاطر داشته باشید که این هزینه‌ها بسته به روش مورد استفاده، سطح تخصص و امکاناتی که کلینیک شما ارائه می‌دهد می‌تواند بسیار متفاوت باشد.

هزینه و قیمت کاشت مو در سال 1402 چقدر است؟

همان طور که در این مطلب به آن اشاره کردیم عوامل مختلفی در تعیین هزینه و قیمت کاشت مو در سال 1402 موثر است؛ بنابراین نمی‌توان یک قیمت واحد در نظر گرفت. به طور تقریبی می‌توان قیمت کاشت مو طبیعی را در شهر تهران در سال 1402 حدود 15 میلیون تومان تا 25 میلیون تومان در نظر گرفت.

قیمت‌های ذکر شده در این مطلب تقریبی است و برای اطلاع از هزینه کاشت مو باید به صورت حضوری به پزشک متخصص مراجعه کرد تا پس از بررسی های لازم هزینه کاشت مو دقیق مشخص شود.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی عوامل مختلف در تعیین قیمت کاشت مو در سال 1402 پرداختیم. برخی از این عوامل مانند میزان طاسی سر، تکنیک کاشت مو، کلینیک انتخابی و دستمزد پزشک موثر است.

اگر به دنبال یک کلینیک کاشت مو معتبر هستید که تمامی روش‌های کاشت مو را ارائه دهد و همچنین کادر درمانی و مشاوره تا آخرین روز بهبودی همراه شما باشند؛ کلینیک کاشت مو آفرینش بهترین گزینه است. کلینیک آفرینش با توجه به شرایط اقتصادی امکان کاشت مو به صورت اقساطی را فراهم کرده است که برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت (afarineshkasht.com) مراجعه کنید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false