قیمت جاروبرقی ایرانی ارزان - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
قیمت جاروبرقی ایرانی ارزان

آیا شما به دنبال قیمت جاروبرقی ایرانی ارزان هستید؟ آیا می خواهید لیست قیمت جاروبرقی ایرانی ارزان را بدانید؟ اگر اینچنین است با ما همراه باشید. در ادامه شما را با انواع جاروبرقی ارزان قیمت ایرانی آشنا خواهیم کرد.

در نظر داشته باشید که جاروبرقی خیلی ارزان احتمالاً کیفیت بالایی ندارد ممکن است در آینده شما را با هزینه های بیشتر روبرو کند. منظور ما از قیمت جاروبرقی ایرانی ارزان داشتن کیفیت خوب به همراه قیمت مناسب و منطقی است نه صرفا ارزان قیمت!

قبل از هر چیز بهتر است با ویژگی ها مهم یک جاروبرقی خوب آشنا شوید تا بتوانید در انتخاب و خرید جاروبرقی در کنار قیمت، این موارد را نیز بیشتر مورد بررسی قرار دهید.

مشخصات و  قیمت جاروبرقی ایرانی خوب 

مشخصات جاروبرقی ایرانی خوب که بتواند نیازهای شما را به راحتی برآورده کند عبارتند از:

  •  قدرت مکش خوب و بالا که قابل تنظیم باشد و در درجه بندی متنوع تعریف شده باشد. احتمالاً با جاروبرقی هایی روبرو شده اید که یک درجه بیشتر ندارند و همین امر مشکلات زیادی در هنگام نظافت ایجاد می کند به عنوان مثال باعث می شود اجسام سبک در حین تمیز کردن از سطح بلند شوند و نتوانید به درستی آنها را نظافت کنید. این مساله با درجه بندی متنوع قابل حل است و شما با کمتر کردن درجه مکش به راحتی می توانید هر سطحی با هر ویژگی را به سهولت تمیز کنید. از این رو لازم است برای خرید جاروبرقی حتماً به این مساله دقت کنید.
  • دارا بودن فیلتر هپا

نقش فیلتر هپا در جاروبرقی جلوگیری از پخش ذارت و گرد و غبار دستگاه به داخل فضا می باشد. این مساله هم به عمر و دوام جاروبرقی کمک شایانی می کند و هم برای حفظ سلامتی و جلوگیری از بیماری های آلرژی بسیار موثر است. اما باید گفت فیلتر های هپا در چندین نمونه تولید می گرددند برخی از این فیلتر ها دارای چند لایه محافظ با ضخامت و قدرت بیشتر هستند و برخی دیگر ضعیف تر می باشند. علاوه بر این برخی از فیلتر ها طوری تعبیه شده اند که قابلیت شستشو دارند و از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه تر هستند. زیرا هر چند وقت یکبار لازم است فیلتر هپا عوض شود تا هم قدرت مکش حفظ شود و هم عمر دستگاه بالا رود.

  • جاروبرقی با کیسه های دائمی و یکبار مصرف

همانطور که می دانید اکثر جاروبرقی ها از کیسه های دائمی بهره می برند. اما در این بین جاوربرقی هایی که قابلیت کیسه های دائمی و یکبار مصرف را به صورت همزمان داشته باشد بهتر است. زیرا در مواقعی بهتر است بر اساس نیاز از کیسه های یکبار مصرف استفاده شود تا زباله های خاص هر چه زودتر خارج شوند.

  • انواع سری ها و لوازم جانبی جاروبرقی

حتماً شما هم تجربه تمیز کردن سطوح مختلف را دارید. برای سهولت در نظافت لازم است جاروبرقی انواع سری ها و لوازم جانبی را داشته باشد تا شما به راحتی بتوانید در کمترین زمان بهترین نتیجه را داشته باشید.

اغلب گوشه گیر ها برای قسمت های دور از دسترس بسیار مطلوب هستند و سری های دیگر به منظور تمیز کردن پرده یا مبل و … کاربرد های زیادی دارند. به همین دلیل برای خرید جاروبرقی ایرانی خوب حتما این مساله را در نظر داشته باشید.

  • گرید انرژی A

داشتن برچسب گرید انرژی A  در جاروبرقی به معنای کم مصرف بودن آن است. با توجه به هزینه های زیاد انرژی یکی از مهم ترین گزینه های انتخاب برای خرید لوازم برقی دقت به همین مساله است تا از این طریق بتوانید در آینده، هزینه های انرژی خود را کاهش دهید.

  • شعاع عملکرد بالا

یکی دیگر از مشخصات یک جاروبرقی خوب، داشتن شعاع عملکرد گسترده می باشد. شاید در نگاه اول این مساله آنقدر مهم نباشد. اما پای عمل متوجه می شوید برای نظافت قسمت های مختلف خانه دائماً باید جاروبرقی را جا به جا کنید و این روش، هم باعث می شود بار فیزیکی زیادی به شما تحمیل شود و هم، زمان زیادی از شما گرفته شود.

  • صدای کمتر درجاروبرقی

این مساله هم بسیار اهمیت دارد. زیرا برخی از جاوربرقی ها صدای زیاد و ناخوشایندی دارند و علاوه بر آلودگی صوتی، عملکرد بالایی هم ندارند.

  • نمایشگر دیجیتال در جاروبرقی

اگر جاروبرقی دارای نمایشگر دیجیتال به منظور پر شدن محفظه باشد شما به راحتی می توانید این مساله را متوجه شوید و محفظه دستگاه را خالی کنید. این کار علاوه بر افزایش کارایی و قدرت مکش باعث عمر و دوام بیشتر جاروبرقی می شود. در نگاه اول شاید تصور شود که احتمالاً قیمت جاروبرقی ایرانی ارزان این گزینه را ندارد اما برخی برندها با قیمت های مقرون به صرفه اکثر امکانات یک جاروبرقی خوب را ارائه داده اند یکی از برندهای مطرح جاروبرقی که بسیار پرفروش است جاروبرقی فادر است.

  • طراحی و ظاهر زیبا

یکی از گزینه های مهم برای خرید جاروبرقی ایرانی داشتن ظاهری زیبا، سبک و درعین حال مقاوم است. رنگبندی متنوع و بدنه مقاوم می تواند یکی از بهترین انتخاب ها را برای شما رقم بزند.

قیمت جاروبرقی ایرانی 

جاروبرقی ارزان قیمت ایرانی آیا دارای همه این امکانات می باشد؟ قیمت جاروبرقی ایرانی خوب و ارزان در چه رنج قیمتی است؟ آیا برای خرید جاروبرقی، جاروبرقی سطلی بخریم یا جاروبرقی خوابیده(موشکی)؟ در ادامه همه این سوالات را بررسی می کنیم.

قطعاً یک جاروبرقی خیلی ارزان از امکانات و کیفیت پایین تر برخودار است. پس در نظر داشته باشید برای خرید جاروبرقی صرفاً به دنبال خرید ارزان قیمت نباشید. پیشنهاد می کنیم یک جاروبرقی خوب با قیمت منطقی و مناسب انتخاب کنید زیرا تجربه ثابت کرده محصولات خیلی ارزان قیمت در طول مدت زمان با کارکرد دستگاه، هزینه های زیادی به شما تحمیل می کنند که گاهاً از خرید اولیه بیشتر هستند. از طرفی برخی برندها بدون داشتن کیفیت و امکانات لازم قیمت بالایی دارند که خرید آنها مقرون به صرفه نیست؛ به همین دلیل لازم است برای خرید جاروبرقی حساس باشید و با دقت بررسی کنید تا هم جاروبرقی با کیفیت و امکانات بالا انتخاب کنید و هم از نظر قیمت خیالتان راحت باشد. در بین جاروبرقی های ایرانی برند فادر توانسته هر دو گزینه را برای محصولات خود داشته باشد و یکی از پرفروش ترین جاروبرقی های سطلی و خوابیده باشد. برای اطلاع از قیمت و مشخصات جاروبرقی های ایرانی فادر می توانید از طریق سایت ifatherco.com اقدام کنید.

جاروبرقی سطلی ایرانی یا جاروبرقی خوابیده

یکی از سوالات پرتکرار خریداران این است که جاروبرقی سطلی بخریم یا جاروبرقی خوابیده؟ این انتخاب دقیقاً به چند مساله وابسته است.

  • متراژ و فضای خانه یا محل کار شما
  • میزان نظافت و کارکرد دستگاه در طول هفته
  • هزینه و بودجه شما

اگر متراژ منزل یا محل کار و … شما بزرگ است بهتر است از جاروبرقی های سطلی استفاده کنید. به عنوان مثال اگر شما جاروبرقی را برای مکانی مانند مسجد، حسینیه و منزل با متراژ بالا لازم دارید این گزینه بهتر است. البته بسیاری از افراد به خاطر قدرت و مکش بهتر جاروبرقی های سطلی ترجیح می دهند در هر شرایطی از این مدل بهره ببرند.

دومین مساله تعداد استفاده از جاروبرقی در طول هفته است. به عنوان مثال اگر شما از آن دسته افراد حساس و تمیز هستید که باید دائماً از جاروبرقی استفاده کنید بهتر است جاروبرقی را انتخاب کنید که عملکرد خوبی داشته باشد مهم نیست سطلی باشد یا خوابیده! اما به صورت معمول برای تعداد دفعات بیشتر یا خانواده های پرجمعیت اغلب جاروبرقی های سطلی پیشنهاد می شود که ظرفیت بیشتری دارند.

سومین مساله در نظر گرفتن بودجه و هزینه خودتان است. با تنوع برندها و انواع جاروبرقی های از جمله جاروبرقی های آب و خاک، جاروبرقی های سطلی و ایستاده، جاروبرقی های خوابیده و سبک و … قیمت ها ی متنوعی در بازار شکل می گیرد. از این رو شما باید با در نظر گرفتن دو مورد قبلی به همراه بودجه خود، دست به مقایسه بزنید.

نتیجه گیری:

لوازم خانگی خارجی اغلب بسیار گران قیمت هستند و ضمانت و خدمات پس از فروش مناسبی ندارند. از طرفی صنعت لوازم خانگی ایرانی به سرعت رشد کرده و توانسته بسیار از تکنولوژی های نوین را خلق کند. به همین دلیل بهتر است برای خرید جاروبرقی به دنبال بهترین برندهای ایرانی باشید تا هم بتوانید از امکانات و تکنولوژی نوین بهره ببرید و هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید. علاوه بر این، بیشتر برندهای ایرانی با داشتن خدمات پس از فروش و ضمانت توانسته اند خیال مشتریان را از بابت تهیه قطعات و تعمیر در آینده راحت کنند. این مساله متاسفانه با تشدید تحریم ها در برندهای خارجی به یک دغدغه تبدیل شده است تا جایی که یا قطعات این دستگاه ها در بازار موجود نیست و یا اگر پیدا شود با قیمت های سرم سام آوری ارائه می گردد. همچنین خبری از خدمات پس از فروش و ضمانت جاروبرقی های  خارجی نیست! همه این موارد باعث شده که افراد ترجیح دهند از لوازم خانگی با کیفیت بالای داخلی استفاده کنند.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false