قالیباف: چند سال قبل ساخت خط ۳ مترو یک شوخی خنده دار بود - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، محمدباقر قالیباف صبح امروز در مراسم افتتاح ایستگاه شهید محلاتی صد و پانزدهمین ایستگاه مترو شهر تهران با بیان اینکه ایستگاه شهید محلاتی از خط ۳ مترو صبح امروز افتتاح شد،اظهارات زیر را مطرح کرد:

*معمولا ساخت پروژه‌های عمرانی برای کسبه‌ها و همسایه‌ها مشکل ایجاد می‌کند که از همه مردم بابت زحماتی که این کار عمرانی ایجاد کرده عذرخواهی می‌کنیم.

*سعی کردیم که در دوران مدیریت شهری گوش شنوایی برای حرف‌ها و انتقادات باشیم و تلاش کردیم قدر تجربه پیشکسوتان را بدانیم.

*برخی شهرداری را با یک وزارتخانه مقایسه می‌کنند اما شهرداری به دلیل تنوع خدمات به یک دولت کوچک شبیه است،حتی برخی خدماتی را از شهرداری طلب می‌کنند که بر اساس قانون در حیطه وظایف ما نیست اما مگر می‌شود به مردم گفت: که وظیفه ما نیست؟!

*در بحث ساماندهی کودکان کار و بدسرپرست، افزایش تعداد مساجد، تعداد سالن‌های سینما و تئاتر و همچنین افزایش تعداد کتابخانه‌ها نقش زیادی داشته‌ایم به گونه ای که اقتصاد سینما را شهرداری تهران متحول کرد و در سال ۸۴ تنها چند کتابخانه وجود داشت که در این ۱۲ سال تعداد کتابخانه‌ها را به بیش از ۱۰۰ عدد افزایش داشتیم و باید بگویم که نیم بیشتری از زیرساخت‌های این شهر در ۱۲ سال اخیر ساخته شد. به گونه‌ای که چند سال قبل ساخت خط ۳ یک شوخی خنده دار و بزرگ بود و همگان می‌پرسیدند که چگونه می‌توان شمال و جنوب شهر تهران را با یک خط مترو به هم متصل کرد اما حالا می‌بینید که با ساخت این خط مترو شمال و جنوب پایتخت به یکدیگر متصل شده است.

*درباره حواشی خط ۷ مترو باید بگویم سیاه نمایی کردن کارها بی انصافی است؛ اینکه بخواهیم یک کاری را ضایع کنیم، ضایع کردن یک فرد نیست بلکه ضایع کردن فرهنگ و دستاورد یک ملت و شهر است.

*در طول هشت سال اخیر حتی یک عدد اتوبوس هم به شهرداری داده نشده است و این در حالیست که در تهران حتی یک کیلومتر تونل ترافیکی وجود نداشت و تنها یک تونل رسالت آن هم به طور نیمه کاره و تونل امیرکبیر رها شده بود و حالا شاهدیم که برخی یک عکس از محدوده کارگاهی ایستگاه بریانک را در فضای مجازی منتشر می‌کنند و می‌گویند که این همان ایستگاهی است که افتتاح شده؟!

*اما انصاف داشته باشید و انصاف چیز خوبی است چرا که محیط کارگاهی ایستگاه با محیط مسافرگیری متفاوت است و حق این است که از ایستگاه مترو عکس بیاندازید نه محیط کارگاهی و این اقدامات ضایع کردن فرد نیست بلکه ضایع کردن دستاوردها است و ضمن اینکه لازم نیست تلاش کنید برای اثبات کارآمدی خود دیگران را ناکارآمد جلوه دهید و کسی که از عدم موفقیت یک مجموعه متعلق به شهر خوشحال می‌شود انسان نیست.

خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false