قالیباف: چرا باغ پرندگان، موزه مشاهیر و خط ۶ مترو افتتاح نمی شود؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
قالیباف: چرا باغ پرندگان، موزه مشاهیر و خط ۶ مترو افتتاح نمی شود؟

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر محمدباقر قالیباف در آذرماه سال جاری مطالبی را عنوان کرده که قابل تامل است.
*مشکل آن جایی است که ذهن ها و چشم های بعضی از مسئولان به جای تمرکز بر این فرصت ها و داشته ها، به بیرون از مرزها خیره است و با ضعف مدیریت و اشباع ناکارآمدی، فرصت را برای فرصت‌طلبان که همیشه به دنبال مکیدن خون این ملت و به یغما بردن داشته‌های مادی و معنوی این ملت بوده اند، فراهم کرده و فرصت را به قاچاقچیان، به دلالان، به رانت‌خواران و به کسانی که در حقیقت خائن به این سرزمین و این ملت‌ هستند و در یک کلام به چهار درصدی های معروف؛ داده است.
*جالب اینجاست که برخی مسئولان نه تنها مشکل را به صورت ریشه‌ای حل نمی‌کنند، بلکه آن را سیاسی هم می‌کنند و طوری وانمود می‌کنند که انگار رقیب سیاسی آنها نمی‌خواهد مشکل مردم حل شود. این همان اشباع ناکارآمدی است.
*وقتی ادامه این تفکر ناکارآمد از دولت به شهرداری می‌رود و مستقر می‌شود، به جای کار کردن و بار برداشتن، دنبال این است که ثابت کند قالیباف کار نکرده است. ضرب المثلی هست که می‌گوید «فکر نکن اگر همسایه‌ات بلنگد، تو بهتر راه می‌روی» قالیباف بد بوده، ناتوان بوده، شما توانا باش. با تخریب قالیباف که مشکلی از مردم حل نمی‌شود.
* آمدید گفتید خط ۷ مترو ناامن است و تعطیلش کردید، در حالی که اصلا نمی‌دانستید خط۷ از کجا به کجاست و در برنامه تلویزیونی وقتی مجری پرسید، اشتباه گفتید. حالا نه تنها آن بخش از خط تعطیل شده را به موقع برای استفاده در دسترس مردم قرار ندادید بلکه ادامه این خط هم که بیش از ۹۵ درصد آن انجام شده بود، تمام نکردید. خب چرا آن ۵ درصد باقی مانده را انجام نمی دهید؟
*آمدید گفتید قالیباف ۵۲ هزار میلیارد بدهی برای شهرداری باقی گذاشته، یکسال بعد، کمیسیون فرهنگی همین شورای پنجم شهر تهران اعلام کرد که از این عدد ۲۲ هزار میلیارد تومان هزینه‌ای است که برای تکمیل پروژه‌های آغاز شده، لازم است. کجای دنیا بودجه لازم برای تکمیل پروژه‌ها را که هر سال در بودجه لحاظ می‌کنند در فهرست بدهی می‌آورند؟
* ۱۴هزار میلیارد تومان بدهی دولت به شهرداری را خود شورای پنجمی ها هم قبول دارند
*باغ پرندگان را چرا افتتاح نمی‌کنید؟ آنجا که دیگر اصلا کاری باقی نمانده بود غیر از رهاسازی پرندگان. با قالیباف مشکل دارید چرا پرندگان را در قفس نگه داشته‌اید؟ خط ۶ مترو را که بیش از ۸۵  درصد پیشرفت داشت و باید تا پایان سال ۹۶ تمام می‌شد چرا تمام نمی‌کنید؟ موزه مشاهیر را افتخار این شهر است چرا افتتاح نمی‌کنید؟
*به من هم اکتفا نمی‌کنید. به دختر من به پسران من، به همسر من تهمت می‌زنید که امیدوارم قوه قضاییه به شکایت من رسیدگی و نتیجه را اعلام کند.
*افرادی که بیشترین درآمد را دارند کمترین مالیات را پرداخت ‌می‌کنند و شاید بعضا اصلا مالیات پرداخت نمی‌کنند

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false