قالیباف: من به پدرخوانده های سیاسی ایران دلبستگی ندارم - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
قالیباف: من به پدرخوانده های سیاسی ایران دلبستگی ندارم

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر محمد باقر قالیباف گفت: دیدار نوروزی من با احمدی نژاد فقط احوالپرسی بود در جلسات مجمع هم همدیگر را می بینیم. برخی شایعات را قبول ندارم. اما باید بگویم که برخی جریانات سیاسی در کشورما پدرخوانده هایی دارند که در شعار دادن هم با هم متفاوت هستند که البته من با هیچ کدام از این پدرخوانده ها دلبستگی ندارم و معتقدم که باید جوان ها به میدان بیایند.

شهردار سابق 58 ساله تهران و کاندیدای ریاست جمهور چند دوره در مورد حاشیه های عروسی دخترشان اظهار کرد: وقتی مریم خانم دختر کوچکم مدرک کارشناسی گرفت گفت: من را به قدرت و به ثروت وصل نکن … داماد من هم خانواده رزمنده و شهید است و وقتی ازدواج کرد ثروت و پولی هم نداشت. آن شب ازدواج هم محلی برای شهرداری بود که همه کارمندان هم تردد دارند. کلی هم جنجال درست شد و عکس یک عروسی دیگری را به جای عروسی دخترم جا زدند. سوال من این است که چرا سیستم قضایی برخورد نکرد؟

وی افزود: تا دی ماه سال 83 که فرمانده ناجا بودم و بحثی هم از آمدنم در عرصه سیاست نبود هیچ موردی در زندگی من نمی بینید که شایعه ایجاد شده باشد. هیچ خبری از مدیریت من در نیروی انتظامی و نظرات آقای خاتمی و موسوی لاری و دکتر معین به طور بدگویی نبود. در حالی که من بعد از کوی دانشگاه آمدم که حالا من را به آن وصل کرده اند. این یعنی پدرخوانده هایی هستند که تحت هر شرایطی می خواهند حفظ کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به اینکه نظر شما در مورد اتمام جنگ پس از فتح خرمشهر گفت: نه به هیچ عنوان نمی شد جنگ را تمام کرد چون تصمیمات صدام و عراق حرفه ای بود و عقب نشینی های دشمن همه تاکتیکی بود. مثلا نیروها را از دشت مهران جمع کرد اما ارتفاعات کله قندی و غرب را نگهداشت. یعنی دشمن با عقب نشینی ایراداتش را برطرف می کرد.

وی در ادامه گفت: اداره کشور 50 هزار میلیارد تومان پول نیاز دارد در حالی که 200 هزار میلیارد تومان قدرت صادرات داریم یعنی با این همه نخبه و تجار قوی توانایی اداره کشور را نداریم؟ همه اینها قابل حل است که می توان در برنامه 5 ساله می توانیم اقتصاد را به آرامش رسانده و به جهش بزرگ برسیم.

قالیباف گفت: 6 خواهر برادر هستیم که یکی از برادرانم شهید شدند. من در سال 1362 با برادر همسرم آشنا بودم که یکی از دوستان پیشنهاد دادند. البته پدر همسرم از دبیران من در دوران مدرسه بودند. برای خطبه عقد هم 17 ربیع الاول سال 62 خدمت حضرت امام (ره) با 14 سکه بودیم. وقتی خطبه عقد تمام شد حضرت امام (ره) خواستند حرفی بزنند که سرم را جلو آوردم و فرمودند: همسر شما سیده هستند در طول عمر زندگی تان مکلف به خوش خلقی و خوش رفتاری هستید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false