فیلم| تریبون آزاد روستای قمصر جمع شد| مردم را خفه کردند! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
فیلم| تریبون آزاد روستای قمصر جمع شد| مردم را خفه کردند!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، برای نخستین بار یک روستا در شهرستان ری بخش کهریزک (روستای قمصر) برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و بیان دیدگاه های مردم اقدام به برگزاری تریبون آزاد کرد که متاسفانه با دخالت بخشداری کهریزک این تریبون به سرعت جمع شد تا مردم دیدگاه های خود را بیان کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی از سوی سید هادی کسایی زاده (خبرنگار ضدفساد مستقر در شهرستان ری) این تریبون که در ساعت ۱۸ روز چهارشنبه در میدان امام حسین(ع) روستای قمصر برگزار شد. خانم کریمی خواهر شهید یکی از اهالی روستا بود که با صدای بلند انتقاد خود را رسما اعلام کرد که لباس شخصی ها اجازه ادامه ندادند و او میکروفن را روی زمین انداخت و رفت.

جزئیات جدید از حاشیه های این تریبون را به زودی منتشر خواهیم کرد.

 

 

true
true
true
true
  1. شیما ملکی

    فروشگاه کوروش قنات کوثرهم گرانفروشی میکنه وهم متصدیان بسیاربی ادبی داره متاسفم برای نام مقدس کوروش

  2. مهری گیتی پژوه

    باسلام الان دوازده سال است که زمینهایی راشهرداری درشهرک باهنرقمصرواگزارکرده وهنوز سندهایش آماده نشده واکنون بعداز اداره مسکن کاشان به اداره راه وشهرسازی واگذارشده وایشان هم فقط وعده میدهند لذاازشهردارمحترم خاهان رسیدگی فوری هستیم.مشکل دیگر کوچه اندیشه یازده رفتگران شهرداری زباله های کوچه رادرکنار منزل ما جمع کرده ومدت یکماه است نبردند با شهرداری تماس گرفتم الان چهارروزاست هیچ اقدامی نشده وهرکس هم میرسد زباله ای روی زباله های جمع شده وماسک ودستکش کثیف را میریزند کنارهمان زباله ها چراشهرداری به بهداشت محله توجهی نمیکند؟؟؟

    • هادی کسایی زاده

      عزیزم اون قمصر با این قمصر فرق داره

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false