فیلم| آتش سوزی در مزار «تختی»| مردگان ابن بابویه کباب شدند! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
فیلم| آتش سوزی در مزار «تختی»| مردگان ابن بابویه کباب شدند!

سید هادی کسایی زاده خبرنگار و روزنامه نگار آزاد نوشت: ساعت 10:30 روز جمعه به علت آتش سوزی علفهای هرز گورستان محلی بقعه بن بابویه (شیخ صدوق) شهرری دود غلیطی منطقه را فراگرفت و خاکسترهای آن اهالی و همسایگان بقعه شیخ صدوق را آزار داد.

اهالی می گویند: همیشه این مشکلات در گورستان محلی این بقعه مشاهده می شود و چون زور دارند صدای ما به گوش مسئولان نمی رسد. نکته قابل تامل اینکه وقتی آتش نشانی می خواست وارد صحن بقعه شود تمامی درب های حرم با قفل و جوش بسته بود و آنها بالاجبار از درب اصلی وارد شدند که همین موجب شد تا آتش سوزی فراگیر تر شود.

زائران قبور که برای فاتحه و زیارت آمده بودند از مشاهده این وضعیت نگران و معترض بودند چون سنگ قبور رفتگانشان آنقدر داغ شده بود که با ریختن آب بخار می شد و مردگانی که به تازگی دفن شده بودند کباب شدند و حتی بوی بدی از برخی قبور منتشر می شد.

از داخل بقعه مزار جهان پهلوان تختی مشاهده آتش بسیار نگران کننده بود و پس از دقایقی طولانی مسئول حرم شیخ صدوق از اتاقی مخصوصی که ورود به آن ممنوع است و مجهز به کولرگازی و امکانات رفاهی و اقامتی است بیرون آمده و بدون توجه به اعتراضات مردم به این طرف و آن طرف می دوید تا ندانم کاری و سوء مدیریت موجود را درست کند!

نکته قابل تامل این است که علف های هرز گورستان ابن بابویه آنقدر بزرگ شده بودند به ارتفاع یک متر می رسید. اما مسئولان این بقعه که بیشتر به فکر کسب درآمد از این محل هستند برای بقعه هستند هیچ توجهی نداشتند.

نکته جالب اینکه پس از انتشار این خبر فردی از ابن بابویه با من تماس گرفت و به نوعی تهدید کرد که البته پاسخ تندی به او دادم چون هرگونه تهدید و جلوگیری از انتشار خبر از سوی خبرنگار و رسانه جرم است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false