عکس| معرفی ۵ هتل عجیب‌ و غریب در جهان - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
عکس| معرفی ۵ هتل عجیب‌ و غریب در جهان

۱. Manta Resort، جزیره پمبا، زانزیبار

Manta Resort از هر نظر یک اقامتگاه منحصر به فرد بشمار می‌رود، با اتاق‌های ویلایی که بر روی یک جزیره متحرک قرار دارد و توسط آب‌های بکر محاصره شده است. با رزرو اتاق زیر آب می‌توان در زیر سطح آب بخوابید و عبور ماهی‌های رنگارنگ را از پنجره‌های آن تماشا کنید. همچنین در شب نیز نور اتاق باعث جذب انواع ماهی‌ها و اختاپوس‌ها می‌شود.

۲. غار Kokopelli، فارمینگتون، مکزیک

غار کوکوپلی که به افتخار یک نوازنده فلوت بومی چنین نامی گرفته است، در ارتفاع ۳۰۰ پا از سطح رودخانه Plata قرار دارد و برای رسیدن به ورودی آن باید از پله بالا بروید. نمای اتاق‌های این هتل منظرهای زیبا از دشت و بیابان است. در طول روز می‌توان به بازدید از Chaco Canyon و پارک ملی Mesa Verde بروید.

۳. کتاب و تخت، توکیو، ژاپن

این هتل شبیه یک مغازه کتاب فروشی دسته دوم است تا زمانی که به اتاق با یک تخت خواب ساده، چراغ مطالعه و خروجی برق می‌رسید. به غیر از افرادی که کلاستروفوبیا (ترس از مکانهای تنگ) دارند، این اتاق‌ها هرکدام برای یک فرد مناسب است و در پشت قفس‌هایی از ۳۰۰۰ هزار کتاب انگلیسی و ژاپنی قرار دارند. دستشویی‌ها نیز به صورت مشترکی و عمومی استفاده می‌شود و بیشتر از آنکه هتل باشد، مانند مسافرخانه است و هزینه اقامت در آن به مراتب کمتر از هتل است.

۴. هتل Costa Verde، کاستاریکا

هتل Costa Verde بیشتر به نظر می‌رسد محل اقامت میمون‌ها باشد تا مردم ٬اما این هتل به دلیل تبدیل شدن یک بوئینگ ۷۲۷ به هتلی نسبتا لوکس بسیار مشهور شده است. پنجره‌ها هر دو منظره جنگل و اقیانوس را به شما ارائه می‌دهد و هر اتاق دارای سرویس‌های بهداشتی جداگانه است.

۵. Palacio de Sal، بولیوی

احتمالا در مورد هتل‌های یخی شنیده اید اما اینبار بولیوی کاری متفاوت انجام داده و یک هتل لوکس درست در مرکز صحرای بولیوی و با استفاده از نمک‌های موجود در Salar de Uyuni ساخته است. تقریبا همه چیز در این هتل از جمله ساختمان و لوازم اتاق‌ها از نمک ساخته شده است.

جامعه خبر

 

true
true
true
true
  1. اسرا حسینی

    مرسی از مطلب خوبتون

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false