عکس/ فاکتور یک رستوران روبروی «پارک ملت» تهران - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، یکی از شهروندان تهرانی فاکتور یک رستوران روبروی پارک ملت تهران را به این رسانه ارسال کرد و گفت: روز گذشته برای میل غذا به این رستوران رفتم و فضای آرام و تمیزی داشت و با احترام برخورد می کردند که تشکر می کنم.

وی افزود: اما نکته ای که کمی نگران کننده بود فاکتور غذا بود. قیمت ها تقریبا 2 برابر بود و سوال من این است که آیا رستوران ها در تهران گرید و رتبه بندی دارند و بر اساس آن قیمت تعیین می شود؟ اگر دارند پرا روی درب و تابلوی رستوران این رتبه بندی نیست؟ چرا تعرفه های آن اطلاع رسانی نمی شود؟ یعنی هر رستورانی هر چقدر دلش خواست می تواند قیمت گذاری کند؟

این شهروند تهرانی گفت: یک سالاد فصل که 2 برگ کاهو و یک گوجه دارد 25 هزار تومان گران نیست؟ جالب اینکه روی فاکتور زده سالاد سه نفره انگار با این عنوان روی قیمتش سرپوش گذاشته که دو نفر هم با دعوا باید چنگال بزنند. یا یک پرس کوبیده که البته مرغوب هم نبود 35 هزار تومان واقعا ناجوانمردانه است. من خودم یک پرس کوبیده از رستوران گلپایگانی که واقعا برند است 16 هزارتومان خریداری می کنم اما این کوبیده ها پر از چربی بود.

نکته دیگر اینکه 11250 تومان مالیات بر ارزش افزوده از من گرفته شد که جای خوشحالی برای تعزیرات حکومتی و بازرسان دارد که باید خدا قوت گفت.

اخبار روز را با جامعه خبر بخوانید./

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false