عکس| خبرنگاران در محاصره مافیای پلاستیک در کهریزک - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
عکس| خبرنگاران در محاصره مافیای پلاستیک در کهریزک

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار آزاد نوشت: پس از انتشار گزارش «جنایت سلطان پلاستیک در کهریزک» در این سایت با دعوت از خبرنگاران پایتخت به همراه امین بابایی بخشدار، فرماندهی نیروی انتظامی منطقه، مدیرجهادکشاورزی و مدیرمحیط زیست شهرستان ری به روستای قمصراز توابع کهریزک رفتیم.

با ورود خودروی حامل خبرنگاران به ابتدای حریم، مافیای پلاستیک یک به یک همه مطلع شدند ودر فاز نخست با نظم و فرماندهی واحدی یک گروه 4 نفره در جلوی دوربین خبرنگاران صدا و سیما با فریاد فضای تهیه گزارش خبرنگاران را برهم زده و بخشدار را فردی دروغگو عنوان کردند. پس از پاسخگویی بخشدار کهریزک در مورد تخلفات غیرقانونی آنها تیم دوم وارد عمل شد وتعدادی کشاورز را جلو دوربین ها هدایت کرده و گفتند که کشاورزان منطقه مشکل آب و معیشت دارند.

بخشدار در پاسخ به خبرنگاران گفت: مشکل آب و چاه و غیره همه قابل رفع است اما چون زمین کشاورزی مشکل آب دارد باید آن را برای بازیافت پلاستیک به قیمت ماهانه 50 میلیون تومان اجاره دارد؟ این در حالی است که زمین های کشاورزی این منطقه مشکل آب ندارد چون همین الان بازیافت پلاستیک 2 برابر بیشتر آب می برد!

فاز سوم مافیای پلاستیک ورود همسران و مادران خود به منطقه و دوره کردن خبرنگاران بود. برخی از این زنان با فحاشی و توهین به بخشدار و دولت می گفتند: حتما باید خونی ریخته شود تا دست از سرما بردارید؟ که این جملات بسیار قابل تامل بود. پس از آن 2 نفر از افراد فعال مافیای پلاستیک در منطقه شماره تلفن همراه برخی از خبرنگاران را گرفتند تا به نحوی آنها را برای انصراف از تهیه این گزارش مجاب کنند.

با تمامی فشارها و تهدیدها گزارش حمله مافیای پلاستیک به زمین های کشاورزی از بخش خبری 18:30 شبکه 5 سیما، خبر 20 شبکه خبر و روزنامه همشهری و برخی از سایت های خبری منتشر شد. حالا نوبت مسئولان استان تهران است که مدیران کهریزک را در ساماندهی و قلع و قمع این مافیا کمک و حمایت کنند. نکته دیگر اینکه خبر به گوش رئیس قوه قضائیه هم رسیده است.

بیشتر بخوانید

گزارش سید هادی کسایی زاده| جنایت سلطان پلاستیک در کهریزک

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false