عربستان لیگ قهرمانان آسیا را تهدید کرد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، احتمالا در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا تغییرات زیادی را شاهد باشیم و با وجود اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرده که هر کشوری باید در خاک خود پذیرایی کند اما اختلاف سیاسی عربستان و امارات با قطر سبب شده تا مشکلاتی جدی در این زمینه ایجاد گردد.

بر اساس این خبر، اماراتی‌ها و عربستانی‌ها اصرار دارند که در خاک قطر به میدان نمی روند. محمد خلفان الرمیثی رئیس هیات ورزش امارات گفت‌: در جلسه‌ای که با فدراسیون فوتبال عربستان داشتیم عنوان کردیم که به هیچ وجه در قطر بازی نمی کنیم و به کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه نوشتیم که در هیچ حالتی در خاک  قطر به میدان نمی‌رویم حتی در حالی که بدترین مجازات هم برای ما در نظر گرفته شود.

ما نمی‌توانیم با حکومت خود مخالفت کنیم. در حالی که ما را مجبور به بازی کردن در قطر کنند از لیگ قهرمانان آسیا انصراف می دهیم و کنفدراسیون‌ها دیگری وجود دارند که از رقابت ما در آنجا استقبال می‌کنند. اسپانسرهای ما رقم بسیار بالایی به AFC می‌دهند و قطعا کناره گیری ما باعث ضرر می شود.

به گزارش جامعه خبر، الرمیثی همچنین گفت‌: از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستیم که قانون بازی رفت و برگشت را لغو نماید و تنها یک بازی برگزار شود. نباید ما با تیم های قطری هم گروه شویم و الا باید بازی در زمین بی طرف برگزار شود و این خواسته نهایی ماست.

جمهوریت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false