طنز روز | انتقاد گوسفندان از محیط زیست شهرستان ری! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
طنز روز | انتقاد گوسفندان از محیط زیست شهرستان ری!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده خبرنگار ضدفساد نوشت: تلاش های بخشداری کهریزک و مسئولان برای جمع آوری مراکز فروش غیرقانونی و غیربهداشتی دام های سرگردان در روستاهای بخش به ویژه گلحصار با سوء مدیریت و عدم نظارت کافی محیط زیست شهرستان ری و دستگاه های مسئول دیگر هدر رفت. این مراکز به جای پاکسازی حالا تبدیل به محل هایی برای تفکیک زباله و کوره های ذغال سازی شده و زمین و هوا را آلوده کرده اند.

همچنین از یک طرف بوی دود کوره های ذغال سوزی که شب ها امان را از مردم کهریزک گرفته، همچنین بوی گاز میعاناتی ها و از طرف دیگر بوی واحد های تفکیک زباله در بخش کهریزک از دیگر نکات قابل تامل در سوء مدیریت محیط زیست شهرستان ری محسوب می شود. آلودگی خاک و قدرت نمایی مافیای پلاستیک هم بخش دیگری از دسته گل این اداره است.

بعنوان روزنامه نگار از مردم می خواهم از این اداره به دستگاه های نظارتی و دادگاه در تحقق حقوق عامه شکایت کنند. از دادگستری کهریزک هم می خواهم به سوء مدیریت این نهاد دولتی ورود کند.

سید هادی کسایی زاده گفت: مستند قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب 72/9/7 مدیران محیط زیست شهرستان ری تخلف کم کاری یا سهل انگاری در انجام وظایف محول شده مرتکب شده است. همچنین عدم اجرای اصل 50 قانون اساسی از سوی مدیران محیط زیست شهرستان ری و عدم اجرای ماده 11 و 15 قانون حفاظت خاک از سوی این اداره می تواند مورد بررسی دادگاه صالح قراربگیرد.

در طنز می توان گفت که حالا گوسفندان معترض و منتقد محیط زیست شهرستان ری هستند که جای شان را زباله و اقدامات خلاف زیست محیطی گرفته است. (ما می خوردیم و پشکلمان هم کود بود؛ به محیط زیست و زمین آسیب نمی زدیم برادر …)

 

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false