شکایت ۲۲ عـروس و دامـاد از تالار شمس العماره - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
شکایت ۲۲ عـروس و دامـاد از تالار شمس العماره

به گزارش خبرنگار جامعه خبر در پی بررسی ها و گزارش های ارسالی شهروندان به خبرنگار ضدفساد(سید هادی کسایی زاده) و تحقیق از اتحادیه کباب و چلوکباب شهرستان ری باخبر شدیم که تالار عروسی شمس العماره واقع در سه راهی پالایشگاه در محدوده بخش کهریزک در ایام کرونا اقدام به برگزاری عروسی و عقد قرارداد و دریافت ودیعه کرده و به دلیل ممانعت از برگزاری مراسم ها مبالغ دریافتی را به مشتریان بازپس نداده است.

خبرنگار جامعه خبر با چند خانواده مالباخته گفتگو کرد که آنها می گفتند: حتی چک ودیعه ما را هم به بانک برده و برگشت زدند. اتحادیه کباب و چلوکباب نامه‌ای برای حضور مدیر این تالار ارسال می کند اما مدیرتالار از حضور در اتحادیه و پاسخگویی امتناع می کند و سر موعد مقرر حاضر به پاسخگویی نمی شود.

بر اساس اظهارات مدیران اتحادیه کباب و چلوکباب شهرستان ری تالار شمس العماره بیش از ۱٫۵ میلیارد تومان غش در معامله کرده و به مردم بابت مراسم هایی که برگزار نکرده است بدهکار است و هر روز به وزن و قطر این پرونده افزوده می شود و تاکنون ۲۲ عروس و داماد شکایت کردند. این موضوع را با فرماندار شهرستان ری هم در میان گذاشتیم و امیدواریم رسیدگی به این پرونده انجام شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false