شورش نرم میلیون ها دانش آموز| مدارس روز یکشنبه تدریس داشتند؟ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
شورش نرم میلیون ها دانش آموز| مدارس روز یکشنبه تدریس داشتند؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جامعه خبر آنچه از خبرها به دست آمده دانش آموزان مدارس به پیشنهاد والدین یا خودشان تصمیم گرفتند روز یکشنبه بین التعطیلین در مدرسه حضور نیابند. یعنی بسیاری از مدارس با نبود بیش از نیمی از دانش آموزان و بیشتر مواجه شدند.

شاید هیچ رسانه ای به این موضوع توجه زیادی نکند اما اینکه مردم تصمیم بگیرند مدارس باز باشد یا تعطیل به نوعی شورش نرم تعبیر می شود. حالا با دیدن صحنه نبود دانش آموزان در مدرسه معلم یا مدیر یا شخص وزیر آموزش و پرورش چه قدرتی دارد یا چه اقدامی می تواند انجام دهد؟ قطعا هیچ و پیروز میدان مردم یا همان والدین و دانش آموزان در سفر هستند.

حالا چرا باید آموزش و پرورش یا دولت یک روز میان دو تعطیلی را برای دانش آموزان تعطیل نکند؟ این خوب است شما تعطیل نکنید و ملت خودشان جای دولت تصمیم بگیرند و تعطیل کنند؟ اگر این اتفاق در یک کشور توسعه یافته می افتاد چه برخوردی می شد؟

بهتر است خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش این مهم را از دولت یا وزارت آموزش و پرورش پیگیری کنند که مدارس و دبیران و کارکنان در کل کشور بیخود اینقدر هزینه برای یک روز ندهند و بیایند و بعدش بگویند چون کسی نیامده همه بروید خانه …

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false