سیلی به صورت دانش آموز در مدرسه! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
سیلی به صورت دانش آموز در مدرسه!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر پدر دانش‌آموز قزوینی گفت: سیلی خوردن پسرم20 روز پیش اتفاق افتاده که جای انگشتر مدیر هم روی صورتش افتاده است.
وی با بیان اینکه مدیر به پای فرزندم هم لگد زده و کبود شده است، افزود: فرزندم با یکی از دوستانش سر موضوعی شیطنت کرده و درگیر می‌شود که ناظم مدرسه هر دوی آنها را صدا کرده و نزد مدیر می‌برد و  مدیر نیز پسرم  را حسابی کنک می زند جالب آنکه این مدرسه یکی از بهترین مدارس قزوین است.
این ولی دانش‌آموز افزود: مدرسه، محیط آموزشی است و در محیط نظامی هم چنین رفتارهایی اتفاق نمی‌افتد، این در حالی است که مدیر بیان کرده بود باید برای تربیت دانش‌آموزان همکاری کنیم، آیا با کتک زدن دانش‌آموزان تربیت می شوند. آیا مجازات دیگری غیر از تنبیه بدنی وجود ندارد؟میدانم بچه‌ها گاهی  بزرگترها را خسته می‌کنند اما آیا با این کار مسئله حل می‌شود ؟شاهدان ماجرای کتک خوردن پسرم، چند دانش‌آموز و معلم وی بوده و حتی معملش حاضر است شهادت دهد. حتی پنج نفر از اولیای دانش‌آموزان کلاس فرزندم،فرزندان‌شان را به مدرسه دیگری منتقل کرده‌اند.
شکایت کتبی از مدیر مدرسه موجود است و ازطریق بازرسی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین پیگیر ماجرا شده‌ایم که مسئول این واحد قول رسیدگی داد. از تهران نیزبا ما تماس گرفتند و گفتند موضوع را پیگیری می‌کنند.
وی افزود: این در حالی است که مدیر فرزندم را تهدید  کرده بود اگر ماجرا را به بنده بازگو کند بدتر از این برایش اتفاق می‌افتد. ظاهرا معلم مدرسه را نیز که از فرزندم حمایت کرده بود تهدید به اخراج کرد.
حسین بی‌نیاز مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تنبیه بدنی دانش‌آموزان مطلقا ممنوع بوده و بارها به مدارس تاکید شده و بخشنامه وزارتی هم ابلاغ شده است.ماجرای تنبیه بدنی دانش‌آموز مذکور توسط رئیس اداره عملکرد و ارزیابی و پاسخگویی به شکایات در اداره کل آموزش و پرورش مطرح و در حال بررسی است.آموزش و پرورش نسبت به ماجرای مذکور صحبت‌های طرفین را شنیده و موضوع در حال پیگیری است.
این دومین بار در سال تحصیلی جاری است که اتفاقات ناگواری در مدارس این استان می افتد ومسئولان ارشد آموزش و پرورش قزوین نه تنها پاسخگو نیستند که به طور جد رسیدگی هم نمی‌کنند. چند مدت پیش از دختران یک دبیرستان غیرانتفاعی در تاکستان با یک سرنگ مشترک خونگیری شد. فردی که مرتکب این کار شد خود را کارمند هلال احمر معرفی کرد وبه راحتی وارد مدرسه شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false