جهش فروش و رشد سود و تولید لاستیک بارز در شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
جهش فروش و رشد سود و تولید لاستیک بارز در شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، مهدی فکری، مدیرعامل گروه صنعتی بارز(سهامی عام) گفت: به فضل الهی و زحمات و تلاش های پرسنل گروه، موفق شدیم با جهش ۱۸۵ درصدی، از مرز فروش ۳۴ هزار میلیارد ریال در شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ عبور کنیم و بالغ بر ۳۸۰۰ میلیارد ریال سود خالص را نصیب سهامداران نماییم که این میزان سود خالص، نسبت به مدت مشابه سال قبل، بالغ بر ۲۶ درصد رشد داشته است.

وی با بیان  اینکه از آبان سال ۱۳۹۹ تا انتهای شهریور ۱۴۰۰ ، قیمت لاستیک حتی یک ریال افزایش قیمت نداشته است گفت: حاشیه سود شرکت‌های تایرساز کشور با کاهش مواجه بوده و رشد بالغ بر ۲۶ درصدی در سود خالص گروه صنعتی بارز در نیمه اول سال ۱۴۰۰ ، مهم و قابل توجه است که با تلاش و افزایش بهره وری در کلیه سطوح شرکت حاصل شده است.

همچنین رشد تولید به نسبت روزهای تولید به میزان ۶ درصد در شش ماهه اول ۱۴۰۰ محقق گردید که با تلاش بیش از ۴۱۰۰ نفر پرسنل عزیز گروه‌ صنعتی بارز در کارخانجات کرمان، کردستان و سیرجان می باشد.

فکری افزود: با افزایش بی ضابطه و بدون مجوز قیمت لاستیک مخالف هستیم ، چرا که لاستیک کالایی استراتژیک و مورد نیاز عامه مردم بوده و بایستی ملاحظات خاصی رعایت گردد و حتما با صلاحدید و مجوز نهادهای ذیربط باشد و در غیر اینصورت، می تواند تبعات جبران ناپذیری در اقتصاد کشور و جامعه بر جای گذارد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false