سوء مدیریت اداره ورزش شهرستان ری در اداره ورزش و جوانان کهریزک! - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true
سوء مدیریت اداره ورزش شهرستان ری در اداره ورزش و جوانان کهریزک!

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سید هادی کسایی زاده روزنامه نگار در گزارشی از عملکرد اداره ورزش و جوانان شهر کهریزک نوشت: مردادماه 1401 بود که طی حکمی از مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان ری عیسی دوست محمدی دهیار سابق روستای قلعه نوچمن و از ورزشکاران (بدنسازان) کهریزک بعنوان سرپرست اداره ورزش این شهر (کهریزک) منصوب شد و محمدرضا سابوته از این اداره خداحافظی کرد.

حالا سخن از خداحافظی «عیسی دوست محمدی» به میان آمده و او قرار است بعنوان دهیار یکی از روستاهای بزرگ بخش کهریزک کاندیدا شود. هرچند حاشیه های زیادی بر اداره ورزش کهریزک سایه افکنده اما آنچه از نگاه خبرنگار اهمیت دارد پیدا و پنهان مدیریت در این اداره بحران زده است.

شهری که علی رغم داشتن فرهنگسرا، خانه جوان و مجمع مشورتی جوانان متاسفانه هیچ وقت از این ظرفیت به درستی استفاده نشده به شهری بی توجه به امور جوانان تبدیل شده است. نکته جالب و قابل تاسف آن است که بودجه اداره ورزش و جوانان شهرکهریزک تقریبا صفر است در حالی که اینطور تصور می شود که اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ظرفیت های اداره ورزش کهریزک را همانند یک گاو شیرده نگاه می کند و سالانه چیزی حدود یک میلیارد تومان از سالن های ورزشی و استخر آن به اسم ماده 88 درآمد دارد اما چه میزان از این درآمد را صرف ورزش و جوانان شهر کهریزک کرده است؟

شنیده ها حاکی از آن است که عیسی دوست محمدی بیش از 200 میلیون تومان برای برگزاری مسابقاتی مانند جام رمضان و هزینه هایی مانند بهسازی چاه فاضلاب اداره، سرویس های بهداشتی و ساخت و نصب تابلو اداره، بهسازی سقف و غیره را از حساب شخصی خود تامین کرده و بخش دیگری هم از بودجه عمومی شهرداری کهریزک آن هم به لطف علی کلهر شهردار کهریزک هزینه شده است.

هرچند دوست محمدی راضی به مصاحبه نشد اما گزارش های میدانی نشان می دهد که در مدت 10 ماه مدیریت او بر اداره ورزش و جوانان کهریزک جنب و جوش زیادی به راه افتاده است. جالب اینکه حتی خود دوست محمدی کارمند رسمی شهرداری کهریزک است و حتی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری حقوقی به وی پرداخت نمی کند و عملا این اداره در کهریزک با بادهوا و بر اساس معجزات و توانمندی های مردم اداره می شود.

متاسفانه دستان خالی اداره ورزش و جوانان کهریزک بخش جوانان را نادیده گرفته و هیچ برنامه ای برای جوانان شهر اجرا نشده و سوء مدیریت حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری کاملا مشهود است. بدیهی است مدیران حرفه ای، متخصص، کاربلد می توانند با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ادارات تحت مدیریت خود را خودکفا و توانمند کنند. بعنوان مثال زمین وسیعی در اختیار اداره ورزش و جوانان کهریزک است اما سوء مدیریت موجب شده تا این زمین تبدیل به مکانی برای تولید گرد و خاک در شهر شود.

حتی در سایت اداره ورزش و جوانان شهرستان ری همچنان نام سابوته بعنوان رئیس این اداره نقش بسته و یک سال است این سایت در بخش کهریزک به روز رسانی نشده است.

بعنوان خبرنگار از وزیر ورزش و جوانان می خواهم تا مسئول این اداره در شهرستان ری را برکنار کند و فرد جدیدی سکان را برعهده بگیرد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false