سلامت روان یکی از مهم ترین حوزه مسئولیت اجتماعی در بانک پارسیان - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، دکتر پرویزیان گفت : ما با عنوان بانک پارسیان این افتخار و سعادت را پیدا کردیم که میزبان بزرگان و اندیشمندان و کسانی که علاقه‌مند به این حوزه هستند باشیم که سعی بر پیشبرد اهداف توسعه بنگاهها و اثربخشی کار بنگاه اقتصادی ملی دارند. امید داریم با همکاری و هم‌افزایی که با این مجموعه شکل گرفته بتوانیم جامعه بهتری را برای آینده رقم بزنیم.

دکتر پرویزیان افزود: موضوع سلامت روان امروزه به عنوان مسولیت اجتماعی مطرح بوده و ما و همکاران در بانک پارسیان نیز به این امر مهم واقف هستیم چرا که این موضوع حساس و بسیار مهم بوده و با بیش از ۳۰ سال سابقه حرفه‌ای در حوزه مدیریت، اهمیت این موضوع را با توجه به آماری که منتشر می‌شود به لحاظ بار اقتصادی و اختلالات روانی ناشی از آن وهزینه‌هایی که به خانواده‌ها یا سازمان ها وارد می‌کند، به خوبی می شناسم.

نایب رییس هیات مدیره انجمن سلامت روان ایران با اشاره به موضوع بحران بیکاری در جامعه افزود : یکی از عوامل مهمی که شدیداً بر زندگی انسان و سلامت فرد، خانواده و جامعه تاثیر می گذارد و امسال هم در پیام مقام معظم رهبری به آن اشاره شد موضوع بیکاری است که لازم است در این خصوص اقدامات موثری صورت گیرد.

مدیرعامل بانک پارسیان درپایان اظهار امیدواری کرد که بانک پارسیان بتواند در مسیرحفظ و بهبود سلامت روان جامعه گام های موثری بردارد.
خبر روز را با جامعه خبر دنبال کنید. /

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false