سرمربی فسا تبانی در لیگ فوتسال را رد کرد - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر؛ در هفته آخر مسابقات لیگ فوتسال جوانان، اتفاقاتی غیرطبیعی و عجیبی رخ داد. در شرایطی که تیم‌های مقاومت البرز و آپکو پارس قم شانس قهرمانی داشتند، پس از برگزاری دیدار مقاومت و صدرنشین شد این تیم با تفاضل گل 10+، تیم انصارالمهدی فسا حاضر نشد مقابل نماینده قم بازی کند تا تفاضل گل این تیم به مقاومت نرسد و با مقام دومی به کار خود پایان دهد. در این خصوص وحید غیاثی، سرمربی تیم جوانان آپکو پارس قم معتقد بود که شاید تبانی صورت گرفته است و از طرفی اعلام کرد مسئولان تیم فسا از آنها خواسته بودند بلیت برگشت‌شان به فسا را تهیه کنند تا آنها حاضر به بازی کردن شوند.

محمدهادی دهقانی، سرمربی تیم فوتسال جوانان انصارالمهدی فسا در این خصوص گفت: صحبت‌هایی که می‌شود و انگ تبانی به ما می‌زنند، شایعه است. روز پنجشنبه بازی ماقبل آخرمان را برگزار کردیم و حسابی هم خسته بودیم. طبق برنامه قرار بود بازی ما با نماینده قم ساعت 16 روز جمعه برگزار شود که ما از مسئولان برگزاری مسابقه خواستیم به دلیل خستگی‌مان و در صورت امکان بازی ما ساعت 12 یا 14 برگزار شود تا زودتر به فسا برگردیم. می‌خواستیم برای اخلاق و جوانمردی بازی کنیم وگرنه می‌توانستیم همان روز پنجشنبه که کارمان تمام شده بود و دیگر هیچ شانسی نداشتیم، به فسا برگردیم و حاضر به بازی کردن با تیم قم هم نشویم.

وی افزود: مسئولان برگزاری مسابقه درخواست ما را بررسی کردند، اعلام کردند نماینده قم هم موافقت کرده که بازی زودتر برگزار شود و صورتجلسه را امضا کرده‌اند. به ما گفتند که بازی شما ساعت 14 برگزار می‌شود و اگر می‌خواهید برای برگشت برنامه‌ریزی کنید، کارتان را پیش ببرید. ما هم برای ساعت 16 بلیت بازگشت به فسا را تهیه کرده بودیم، اما دو سه ساعت بعد تماس گرفتند که تیم قم اعلام کرده ما نمی‌توانیم ساعت 14 بازی کنیم. در حالی که از ساعت 13:45 در سالن حاضر بودیم و تا ساعت 15:20 هم در سالن ماندیم، اما بعد حرکت کردیم و از سالن خارج شدیم، چون ساعت 16 بلیت داشتیم. سر حرف‌مان بودیم و کاری هم به نتیجه تیم مقاومت نداشتیم که آنها گفته‌اند ما باتوجه به نتیجه این تیم حاضر به بازی نشدیم.

سرمربی تیم فوتسال جوانان انصارالمهدی فسا در واکنش به صحبت‌های سرمربی نماینده قم مبنی بر اینکه آنها گفته‌اند در صورت پول گرفتن حاضر هستند بازی کنند، گفت: اصلاً ما با سرمربی قم صحبت نکردیم که آنها می‌گویند ما درخواست پول کرده‌ایم. حتی گفته‌اند که ما به ساوه هم پیشنهاد داده‌ایم تا به ما پول بدهند، اما اصلاً ما با ساوه‌ای‌ها صحبت نکردیم. چه تبانی با تیم البرز داشتیم؟ تیم البرز 12 امتیاز گرفته و قهرمان شده است. اگر می‌خواستیم تبانی کنیم، بازی ماقبل پایانی‌مان با این تیم بود که 5 بر یک شکست خوردیم و می‌توانستیم با فاصله گل بیشتری شکست بخوریم. جوانمردانه بازی کردیم و به میدان رفتیم.

دهقانی با اشاره به درگیری‌های پایان بازی گفت: زمانی که ساعت 15:20 در حال خارج شدن از سالن بودیم، مربیان تیم قم به سمت ما آمدند و فحاشی کردند. وقتی دیدم به ما بی‌احترامی می‌شود، به بازیکنانم گفتم «به جهنم برگردیم و حتی اگر به ماشین نرسیدیم، بازی کنیم». 300 فحش ناموسی خوردیم و وقتی به بازیکنانم گفتم برگردید و بازی کنیم، آنها گفتند حتی اگر جنازه‌شان هم وارد زمین شود بابت این فحاشی‌ها، بازی نمی‌کنند! با این حال ما در حال برگشت به سالن بودیم که باز دو نفر از اعضای تیم قم به سمت ما حمله‌ور شده و حتی نیروی انتظامی یکی از آنها را بازداشت کرد. اگر دوباره در طول بازی درگیری می‌شد، چه کسی پاسخگو بود؟ صلاح نبود که بازی کنیم. ما بعد از بازی پنجشنبه می‌توانستیم به فسا برگردیم و بازی هم نکنیم، اما جوانمردانه ماندیم و درخواست کردیم بازی‌مان زودتر برگزار شود که خود قمی‌ها جو را به هم زدند. حتی می‌توانستیم بعد از آن همه درگیری بازی کنیم و مقابل برد تیم قم را بگیریم که در آن صورت حتی دوم هم نمی‌شدند. خوب نیست که اکنون قهرمانی یک تیم دیگر را هم با این حرف‌ها زیر سؤال ببرند.

منبع: تسنیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false