سردار سلیمانی: ما را از مرگ نترسانید - جامعه خبر
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
true
true

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر، سردار قاسم سلیمانی در سخنانی در جمع رزمندگان در بوکمال اظهار کرد: شهید علی محمدی یکی از فرماندهان گردان در دفترچه خود نوشته بود ای برادر عرب که تو به دنبال منی و من به دنبال تو. اگر مرا شهید کنی تو را شفاعتت می کنم.

بر اساس این خبر، فرمانده سپاه قدس گفت: خدا روز به روز به ملت ایران و جمهوری اسلامی پیروزی بیشتری می دهد و معتقدم این پیروزی‌ها روز به روز بزرگتر و وسعتش بیشتر شود و اینها همه اراده خداوندی است و افرادی مانند آمریکایی ها پشیزی در برابر اراده الهی نیستند چون آماده جان فشانی است و لیاقت پیروزی را دارد.  ما امروز این ظرفیت را هم در رهبرمان داریم که بدون ادعا خادم کل عالم است و ملتی داریم که واقعا نشان دادند فداکار هستند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: امروز شما پرچمدار و انتخاب شدگان الهی هستید و باید این حق را به خوبی ادا کنید. آمریکایی‌ها با این همه نیرو وقتی قدرت ایمان ندارند مجبورند برای سربازان خود پوشاک بچگانه تهیه کنند که از ترس نتوانند از تانک‌ها خارج شوند. در حالی که شما با این اسلحه عادی افتخار آفریدید چراکه ازجان خود گذشتید. البته گذشتن از جان به این معنا نیست که تدبیر نداریم بلکه از مرگ نمی ترسیم.

به گزارش جامعه خبر، این مقام مسئول به رزمندگان حاضر در بوکمال گفت: ما که اینجا هستیم باید دقت در حلال و حرام داشته باشیم. در زندگی مردم مراقب باشیم. اینجا نماز را رعایت کنیم. اینجا محل نافله شب و نزدیکترین نقطه به خداست.  امام (ره) وقتی به زائران در حج پیام دادند فرمودند ای نشستگان در مقابل خانه خدا به ایستادگان در مقابل دشمنان دعا کنید. ایشان با این سخن عظمت جهاد را نشان دادند.

ایسنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false